Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Μετανιώνω...

Πως μπόρεσα να το σκεφτώ; Πως μπόρεσα και πήρα τέτοια απόφαση; Είναι χιλιάδες τα πως και τα γιατί, που έχουν καρφωθεί στον εγκέφαλό μου (λέμε τώρα!) από χθες που έκανα το λάθος να ανοίξω την τηλεόραση μου στα δελτία ειδήσεων! Απλά και μόνο έπεσα στην σύγκριση... Δεν μπορεί εγώ, ένας απλός κοινός θνητός, ένα τίποτε εν τέλη, να παίρνω μια τέτοια απόφαση! Και να κυκλοφορώ έτσι έξω! Όταν ένας άνθρωπος του κύρους του κ Ψωμιάδη επέλεξε την ίδια αποκριάτικη αμφίεση!

Είναι Θεός ο άνθρωπος! Δεν έχει ταίρι! Είμαι τριάντα χρονών και δεν το 'χω ξανά δει αυτό! Κανένας άλλος πολιτικός άντρας δεν θα τολμούσε να κυκλοφορήσει έτσι! Κι όμως ο κ Νομάρχης τόλμησε και έκανε την υπέρβαση! Συγχαρητήρια!!!

Δεν έχω παρά να ζητήσω συγνώμη από τον κόσμο που τον ανάγκασα να με δει έτσι!

10 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Μη ζητάς συγνώμη από εμάς, αλλά από τον Νομάρχη που τόλμησες να του κλέψεις την - πρωτότυπη - ιδέα! Σα δε ντρέπεσαι...

Καλημέρα!

fvasileiou είπε...

Καλημέρα - καλή εβδομάδα!

Εσύ όμως δεν έκανες δηλώσεις στην κάμερα για την ελληνικότητα της Μακεδονίας φορώντας τη μάσκα με το Ζ.

Ανώνυμος είπε...

Σοβαρά μιλάς??? Έτσι βγήκε στην tv και έκανε δηλώσεις??? χαχαχαχαχαχαχα απίστευτος είναι!! Τι άλλο θα δούμε θεέ μου!!

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Νομίζω ότι του Ψωμιάδη του πάει πιο πολύ η στολή του ζορό.Εσένα θα σου πήγαινε η στολή της γοργόνας.Καλησπέρα κούκλα μου.

Σοφία είπε...

Ε! Τότε να ζητήσω συγνώμη κι απ' τον Θεό γκρινιάρη μου!
Καλό απόγευμα να'χεις!

Σοφία είπε...

Εγώ τις κάνω καθημερινά αυτές τις δηλώσεις, άρα δεν αγγίζω πλέον κανέναν! Πάντως είναι ωραία ιδέα να μιλάς για τέτοια θέματα με την μάσκα του ζορρό, αλαφραίνει το πράγμα!
Καλό απόγευμα Φώτη!

Σοφία είπε...

Ποιό σοβαρά δεν γίνεται λαχανάκι μου! Με μάσκα και καπέλο του Ζορρό μιλούσε στα δελτία ειδήσεων για την Μακεδονία! Α! Είχε και μπέρτα! Εγώ γιατί δεν είχα;
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Ε! Δεν μπορεί να πει! Κι εγώ καλή ήμουν, απλά έπεσα στην σύγκριση! Γοργόνα εγώ; Μάλλον ψάρι... με πολλά λέπια!
Καλό απόγευμα Νικολάκη μου!

moukelis είπε...

Προτείνω η στολή να καεί πάραυτα,και να κάνεις κι έναν αγιασμό από πάνω,μη σου πω εξορκισμό.Κρίμα,έχω και εγώ μια στολή Ζορό,αλλά τώρα που τη φόρεσε και ο χαζοβιόλης ο Ψωμιαδης δε θα τη βάλω ξανά...

Σοφία είπε...

Καλώς ήρθες Μουκελάκι, μας έλειψες!
Καλημερούδια!