Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Επίδομα... ταλαιπωρίας!!!

Δεν ξέρω αν το ακούσατε, αλλά οι μακροχρόνια άνεργοι δικαιούνται το επίδομα αλληλεγγύης. Αν λοιπόν το δικαιούστε, οπλιστείτε από πολύ υπομονή, πάρτε μαζί σας ότι χαρτιά έχετε στο σπίτι σας και ξεκινήστε για τον Ο.Α.Ε.Δ.!
Μέρα 1η: Η πρώτη μέρα που ο Ο.Α.Ε.Δ. "δίνει" το επίδομα. Η κοπέλα παραλαμβάνει την κάρτα ανεργίας μου και διαπιστώνει ότι όντως το δικαιούμαι Με πληροφορεί λοιπόν ότι για να το πάρω, πρέπει να έχω λογαριασμό στην Εθνική τράπεζα, κάτι που εγώ δεν έχω... Γιατί να έχω όμως; Για τις υπέρογκες καταθέσεις μου; Μου δίνει ένα χαρτί με το οποίο πρέπει να πάω στην τράπεζα, για να εκδώσω βιβλιάριο. Φτάνω στην τράπεζα και βλέπω γύρω στα 15 άτομα να περιμένουν πριν από μένα. Ευτυχώς δεν περίμενα πολύ, ρώτησα αν χρειάζεται κάτι άλλο για την έκδοση του βιβλιαρίου (χρειαζόταν το εκκαθαριστικό της εφορείας. Τι άλλο θα μας ζητήσουν;) και την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια!

Μέρα 2η: Ξύπνησα νωρίς (για τα δικά μου πάντα δεδομένα!) και πήγα στην τράπεζα για το περιβόητο βιβλιάριο. Και τι βλέπω μπροστά μου; Εξήντα άτομα μπροστά μου!!! Και μου είχε κακοφανεί η χθεσινή κατάσταση! Τι να κάνω όμως; Είπα ότι σήμερα θα βγάλω βιβλιάριο και θα το βγάλω! Κάνω μια βόλτα και επιστρέφω... Τα ίδια! Άλλα μια βόλτα... Τα ίδια! Έλιωσα ένα ζευγάρι παπούτσια και ο κόσμος δεν έλεγε να μειωθεί! Κάπου κατά τη 1:30 αποφάσισα να παλουκωθώ και να περιμένω. Από τις 11:30 που πρωτομπήκα στην τράπεζα, βγήκα με τα νεύρα κορδέλες στις 3:10, κρατώντας όμως ανά χείρας το πολυπόθητο βιβλιάριο!
Μέρα 3η: Πρωινό ξύπνημα πάλι και αυτή τη φορά προορισμός μου ο Ο.Α.Ε.Δ.. Η ουρά σε νορμάλ μέγεθος! Δήλωσα τον αριθμός τραπέζης στην κοπέλα και απομακρύνθηκα... Το καλύτερο σας το είπα; Το επίδομα είναι 400 ευρώ και θα το πάρουμε σε 2 δόσεις, μια στις 31/12 και το υπόλοιπο στις 01/06! Μπράβο βρε παιδιά, μας σκεφτήκατε και για τις καλοκαιρινές μας διακοπές!!!

Υ.Γ.= Αυτό που με πείραξε πολύ είναι ότι όσες περίμεναν στην τράπεζα ήταν 50+. Δηλαδή άνεργες νοικοκυρές, που πιθανόν δεν έχουν δουλέψει ποτέ και έχουν απλά εγγραφεί άνεργες! Και κάτι παιδιά που ξέρω (στην ηλικία μου και μικρότερα) δεν θα πάρουν το επίδομα, γιατί δεν έχουν 12 μήνες συνεχόμενης ανεργίας! Δουλεύουν για 6 μήνες, μένουν άνεργοι και ξαναψάχνουν για δουλειά...

14 σχόλια:

Roadartist είπε...

Γάμησετα.. Μη με τσιτώνεις τώρα.. άστο..

01/06??? Καλά κρασιά..

Γενικότερα άσε τους τα έχω μαζεμένα για χιλιάδες λόγους.. άσε !!! Και δε μου ταιριάζει να βρίζω..

Σοφία είπε...

Κι εσύ; Join the club!!! Πες τον πόνο σου να ξεθυμάνεις!!!
Σου είπα, με τα 200 ευρώ θα κάνουμε Χριστούγεννα και με τα 200 καλοκαιρινές διακοπές!!!
;-)
Φιλιά!

Roadartist είπε...

Ίσως χειρότερα.., εγώ δεν δικαιούμαι το κ9λ9επίδομα τους.. είμαι στην τελευταία κατηγορία που έγραψες..

Σοφία είπε...

Σε καταλαβαίνω φιλενάδα! Αυτά ακριβώς συζητούσα με φίλες και φίλους σήμερα και πίστεψε με είναι το ίδιο πικραμένοι...

Roadartist είπε...

..Σοφάκι εντελώς απροειδοποίητα πριν λίγες μέρες, δηλαδή.. πριν από τις γιορτές.. Τι να λέμε;

Μαυρος Πητ είπε...

Πόσο τραγικό πραγματικα!

Princess είπε...

Βρε, πηγες στην τραπεζα την μερα που παιρνουνε το δωρο οι συνταξιουχοι; Δεν ηξερες, δε ρωταγες; (Γιαυτο ητανε 50+ οι κυριες που εβλεπες, συνταξιουχες δημοσιου, διοτι του ιδιωτικου τις πανε με καροτσάκι, αν ζουνε ακομα για να παρουνε συνταξη δηλαδή). Και βεβαιως επρεπε να σας το δωσουνε σε δυο δοσεις, θα μαζεψετε κι απο τους τοκους στο ενδιαμεσο, θα φτιαχτειτε!
Καλο κουραγιο Σοφακι μου, σε σενα και σε ολα τα παιδια που ξεκινανε τη ζωη τους σε τουτο δω τον τοπο. (Εμεις προλαβαμε να ζησουμε λιγακι και να δουμε και κανα μισθο. Αυριο, εχει ο θεος!)

Αννα είπε...

Ααααα καλέ το Σοφάκι!!!!!
Επεστρεψες!!!
Παω να διαβασω ό,τι έχασα!!!
Φιλακια

Σοφία είπε...

Πάλι καλά να λες. Αν ήσουν εδώ, δεν θα δικαιούσουν ούτε αυτά τα 400 ευρώ...

fvasileiou είπε...

Θεέ μου...

Εγώ έχω περάσει την φάση του ΥΓ, σαν την Roadartist: Σε τσαλακώνει σαν άνθρωπο, ρε παιδί μου...

Roadartist είπε...

Κοριτσάκι όλα καλά!! Χαμογελάμε, αισθόμαστε ευγνόμωνες για όσα εχουμε.. Χαρά τα Χριστούγεννα, τις σκέψεις τις αφήνουμε για την προ-πρωτοχρονιά χιιχ :)) ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ
Καλές γιορτές!!! ΜΕ αγάπη, Υγεία, και ότι άλλο είναι ας έρθει, φιλί!!!

fvasileiou είπε...

Καλά Χριστούγεννα και χρόνια Πολλά, Σοφάκι!
Το Θείο Βρέφος να σου φέρει δύναμη και χαρά!

Αννα είπε...

Χρόνια Πολλά Σοφάκι!!!
Ευχομαι να περνας ομορφα!!!

Σοφία είπε...

*ΜαυροςΠητ
Πολύ Πέτρο μου...
Καλό βράδυ!

*Princess
Μα Βιβή μου εγώ δεν μπλέχτηκα με τους συνταξιούχους, σε άλλο γραφείο εκδίδουν βιβλιάρια. Κουράγιο, ε; Μάλλον έχω πολύ καιρό που το ακούω αυτό και δεν την παλεύω άλλο...
Φιλιά!

*Αννα
Επέστρεψα Αννούλα μου, αλλά δεν ξέρω για πόσο!
;-)
Φιλιά!

*Σοφία
Νομίζω ότι εκεί δεν θα περίμενα τα 400, απλά θα ήταν καλύτερα τα πράγματα!
Καλό βράδυ!

*Fvasileiou
Λίγο πολύ όλοι έχουμε περάσει από δω Φώτη μου! Ελλάδα...
Αν και λιγάκι καθυστερημένα Καλά Χριστούγεννά και χρόνια πολλά! Ο καινούργιος χρόνος να μας φέρεις πολύ χαμόγελο, το χρειαζόμαστε!!!

*roadartist
Τις ευχές μου στις έγραψα στο blog σου, από δω θα σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις δικές σου!
Φιλάκια!!!