Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Η μετακόμιση...

Έχεις που λες ένα μικρό, αλλά πολύ όμορφο σπιτάκι. Εκεί μέσα χωράνε τα πάντα: εσύ, ο άνθρωπος σου, η ζωή σου όλη. Έχεις ζήσει εκεί όμορφα χρόνια. Το έχεις φτιάξει κουκλίστικο, γιατί μπορεί να είπαμε ότι είναι μικρό, αλλά δεν παύει να σου προσφέρει όλα όσα θέλεις κι επιθυμείς. Κι εκεί που όλα είναι ωραία και καλά, έρχεται ένα τρίτο πρόσωπο να σου αλλάξει τα δεδομένα. Το τρίτο αυτό πρόσωπο δεν έχει απαιτήσεις, αλλά εσύ θέλεις να του προσφέρεις ότι καλύτερο περνάει απ' το χέρι σου. Ένα σπιτικό όμορφο, μια γωνίτσα δική του, ένα μέρος που θα είναι το καταφύγιο του τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια της ζωής του. Και έχεις όρεξη, μεράκι και θέλεις να το φτιάξεις τέλειο. Γιατί μπορεί στην αρχή να μην καταλαβαίνει και πολλά, αλλά η αρμονία που του χαρίζεις, του δίνει αρμονία και στην ζωή του...

Μιλάω περίεργα, ε; Απλά σκέφτομαι πολλά τελευταία, αλλά δεν έχω χρόνο να τα βγάλω προς τα έξω. Σε λιγότερο από ένα μήνα όμως έρχεται στην ζωή ο ανεψιός μου! Δεν ήταν στο πρόγραμμα η αλλαγή σπιτιού, άδειασε όμως ένα διαμέρισμα στην ίδια πολυκατοικία, μεγαλύτερο κατά ένα δωμάτιο και η μετακόμιση πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό. Είπαμε, ο μπόμπιρας έρχεται και πρέπει να τα βρει όλα έτοιμα! Κι επειδή σ' αυτή τη ζωή έχω μόνο μια αδερφή και της έχω και αδυναμία, πρέπει να κάνω τα πάντα: βάψιμο (μην γελάτε, είμαι πολύ καλός μάστορας!), καθάρισμα και μετακόμιση. Ελπίζω να προλάβουμε να ετοιμάσουμε τα πάντα, ώστε όταν έρθει ο μικρούλης να μπορέσουμε να τον υποδεχτούμε όπως του πρέπει, σε ένα όμορφο σπίτι και ξεκούραστοι ώστε να μπορέσει αυτός να μας κουράσει με τον τρόπο του. Σε καμιά βδομάδα φεύγω, όταν επιστρέψω με το καλό θα τα ξαναπούμε... Μέχρι τότε καλές διακοπές σ' όσους φεύγουν και κάντε ρε παιδιά και μια βουτιά και για μένα, που φέτος την θάλασσα θα την δω με κιάλια!

8 σχόλια:

gnostosagnostos είπε...

εγω που την βλεπω αλλα δεν προλαβαινω να την χαρω???

αυτα ειναι χαρουμενα τρεχαματα βρε!

Αννα είπε...

Ευχαριστη η κουραση...Με το καλό να έρθει το νέο μέλος!!!

Princess είπε...

και γω με κυαλια θα τη δω (μη σου πω με τηλεσκοπιο), και δεν περιμενω και μπομπιρα... Με το καλο ναρθεικαι να σας βγαλει το λαδι βρε!

Σοφία είπε...

Με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος!

Υ.Γ. Μόλις βάψεις εκεί, έλα κι από δω να μας περάσεις ένα χεράκι ;-)

fvasileiou είπε...

Με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας!!!

Πιο χαρούμενη κούραση δεν μπορώ να σκεφτώ.

apos είπε...

Δόνια Σοφία, θα γίνεις θεία; χε χε
Με το καλό, ολόψυχα.

U.S. είπε...

ένα μπεμπόνι έρχεται! υποθέτω ότι θα έχεις προχωρήσει με τις ετοιμασίες του σπιτιού, αλλά επειδή πάντα κάτι μένει πίσω, εύχομαι καλό υπόλοιπο τρεξίματος και με το καλό να δεχθείτε το μικρό σας :)

Σοφία είπε...

*γνωστος αγνωστος
Μην παραπονιέσαι βρε! Όλο και έκανες καμιά βουτιά!
Χαρούμενα είναι, αλλά κουράστηκα αρκετά!
Καλό βράδυ άγνωστε!

*Άννα
Να 'σαι καλά Αννούλα μου για τις ευχές σου! Φιλιά!

*Princess
Κι εσύ Βιβίκο μου! Άντε, τουλάχιστον του χρόνο να το φχαριστηθούμε, ε;
Να 'ρθει με το καλό, τώρα που είναι όλα έτοιμα και τον περιμένουν! Καλό βράδυ πριγκηπέσα μου!

*Σοφία
Να βάψω, ε; Λονδίνο, ε; Μέσααααα!!! Εγώ βάφω κι εσύ με ξεναγείς! Πάει;;;
Καλό βράδυ!

*fvasileiou
Με το καλό Φώτη μου, με το καλό! Μόνο να προλάβουμε να ξεκουραστούμε λιγάκι, για να μπορέσει να μας κουράσει αυτός!
Καλό ξημέρωμα!

*apos
Θα γίνω, αλλά όχι για πρώτη φορά. Έχω ήδη δυο ανεψάκια από τον αδερφό μου. Ο μπόμπιρας που περιμένει η αδερφή μου είναι το τρίτο μου ανεψάκι!
Καλό βράδυ!

*U.S.
Ευτυχώς τελειώσαμε (μετά από 11 μέρες!) και επέστρεψα στα πάτρια εδάφη!!! Να μαζέψω τα κομμάτια μου και μόλις κάνει την εμφάνιση του το μπεμπόνι, να μπορώ να ξανακατέβω!
Φιλί!