Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Διαπιστώσεις...

Επιστρέψαμε πολύ ανανεωμένοι και με γεμάτες μπαταρίες! Ήταν ένα πραγματικά υπέροχο ταξίδι, αν και υπήρξαν κανά δυο πραγματάκια που πήγαν να μας την χαλάσουν... Δεν θα σας μιλήσω όμως τώρα γι' αυτά, αλλά για κάποιες διαπιστώσεις που έκανα την δεύτερη φορά που είδα την Ρώμη.
Πρώτο και βασικό: μην ακούσω κανέναν να λέει τους Έλληνες τζαμπατζήδες!!! Πραγματικά δεν το ανέχομαι πλέον αυτό. Οι ξένοι είναι πολύ χειρότεροι και μας το απέδειξαν στο Βατικανό. Διαβάζω λοιπόν στο ίντερνετ ότι τα μουσεία στο Βατικανό είναι κλειστά τις Κυριακές, εκτός απ' την τελευταία Κυριακή κάθε μήνα όπου όχι μόνο είναι ανοιχτά, αλλά είναι και δωρεάν. Λέω στον καλό μου ότι είναι ευκαιρία να γλυτώσουμε 30 ευρώ και μόλις φτάνουμε την Κυριακή, ξεκινάμε για τα μουσεία του Βατικανού. Βέβαια μόλις κατεβήκαμε απ' το μετρό, άλλαξα γνώμη και αποφάσισα να τα δώσουμε τα 30 ευρώ γιατί πραγματικά αυτή η ταλαιπωρία δεν πληρώνετε! Η ουρά κατέβαινε από τον δρόμο της εισόδου, έφτανε μέχρι την Piazza del Risorglimento και έστριβε μέχρι κοντά την είσοδο του Ναού του Αγίου Πέτρου!!!!!

(Ένα πολύ μικρό μέρος της ουράς φαίνεται αριστερά στην φωτογραφία!)
Δεν θα ήταν υπερβολή αν σας πω ότι η ουρά ξεπερνούσε τα δυο χιλιόμετρα! Και το πιο τραγικό ήταν ότι ήταν 11 η ώρα και μπορούσες να μπει μέσα στα μουσεία μέχρι τις 12:30! Τι ελπίδες λοιπόν είχαν να μπουν μέσα, αυτοί που καρτερικά περίμεναν; Και η ουρά να μένει στάσιμη...
Δεύτερο: Κάτι που δεν είχα προσέξει την προηγούμενη φορά... Το μετρό στην Ρώμη, την πρωτεύουσα, κλείνει τις καθημερινές στις 9 το βράδυ!!! Πραγματικά ήταν πολύ μεγάλο σοκ και το έλεγα και το ξανάλεγα! Δεν μπορεί σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα το μετρό να κλείνει στις 9!

Δεν εξυπηρετεί κόσμο που επιστρέφει απ' τις δουλειές του; Κόσμο που ίσως διασκεδάζει; Τουρίστες; Πως μπορεί λοιπόν να κλείνει στις 9!!! Το ξέρω ότι παραληρώ, αλλά όταν πήγαμε να πάρουμε το μετρό στις 10 το βράδυ, χρησιμοποιήσαμε κάποιους κυλιόμενους διαδρόμους και δεν μπορούσαμε να βγούμε από πουθενά, έπαθα απίστευτο πανικό γιατί νόμιζα ότι θα μας κλείνανε μέσα και θα κοιμόμασταν εκεί! Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά είχαμε ένα υπέροχο δωμάτιο σε τετράστερο ξενοδοχείο, γιατί να το στερηθούμε;
Τρίτο: Είναι χίλιες φορές καλύτερα να ταξιδεύεις μόνο σου, παρά με γκρουπ Γιατί; Γιατί κάνεις όλα όσα εσύ επιλέγεις και σου κοστίζει πολύ φθηνότερα! Βρήκα εισιτήρια από το ίντερνετ, για 2 άτομα με την alitalia, με μόνο 210 ευρώ. Το δε ξενοδοχείο, πάλι μέσω ίντερνετ, μας κόστισε 180 ευρώ. Δηλαδή σύνολο δώσαμε 390 ευρώ για 3 μέρες, ενώ την προηγούμενη φορά με γκρουπ πληρώσαμε 520 ευρώ για 4 μέρες το άτομο! Μεγάλη η διαφορά, ε;
Τέταρτο: Οι Ιταλοί τρώνε πάντα για πρώτο πιάτο μακαρόνια και παίρνουν και δεύτερο. Το πήραμε χαμπάρι κι εμείς και κόντεψα να γυρίσω 90 κιλά πίσω! Την θεωρήσαμε όμως μια εκπληκτική συνήθεια για μας που μας αρέσουν τόσο τα μακαρόνια!!!
Πέμπτο και τελευταίο: Όταν επισκέπτεσαι για δεύτερη φορά μια πόλη και το έχεις ψάξει και πολύ μέσω ίντερνετ, μπορείς να κινηθείς πολύ εύκολα. Ήμουν τόσο οργανωμένη που ήξερα τα πάντα. Κατεβήκαμε από το αεροπλάνο και αμέσως πήγαμε στον σταθμό για να πάρουμε το Leonard Express, το τρένο που σε μεταφέρει στο κέντρο της πόλης. Από κει κατευθείαν στο μετρό, όπου πήραμε το εισιτήριο τριημέρου (για όλα τα μεταφορικά μέσα) που κόστιζε μόλις 11 ευρώ! Κι από κει και πέρα ήμουν ένα καλά κουρδισμένο gps, που αν εξαιρέσουμε μια φορά που χαθήκαμε για λίγο, μας πήγαινα σε χρόνο dt στον προορισμό μας! Τέλος να επισημάνω ότι είδαμε περισσότερα πράγματα σε 3 μέρες, απ' ότι είχαμε δει την προηγούμενη φορά σε 4 μέρες!

Υ.Γ.= Μην ανησυχείτε.. Οι φωτογραφίες έρχονται!!!

DaNaH είπε...

Και εσύ στη Ρώμη; Και ο KitsosMitsos είχε πάει!

Τελικά πήγατε στα μουσεία του Βατικανού; Θυμάμαι ότι όταν βγήκαμε πονούσαν τα πόδια μου, υπήρχε απίστευτος ποδαρόδρομος εκεί μέσα, αλλά σίγουρα άξιζε! :)

roadartist είπε...

Όταν είχα πάει Ρώμη, δε περιμέναμε καθόλου σε ουρά για να μπούμε στο Βατικανό.. Νομίζω επειδή ήταν μεσημέρι, καλοκαίρι, και οι περισσότεροι πήγανε πρωί-πρωί. Πάντως ταλαιπωρία ευτυχώς καμία. Κατάλλα οι info σου υπέροχες και τελικά έχεις γίνει εξπερ στα ταξίδια! Πάντως αξίζει η επίσκεψη στο βατικανό.. Μου τη δίνει μόνο αυτή η χλιδή και αυτός ο πλούτος, που ρε γμτ δεν κολλάνε σε θρησκείες.. τραγελαφικό αν σκεφτείς πως ένας π.χ. χάρτης (από όσους εκθέτονται) αντιστοιχεί με όσο κοστίζει για να τραφεί μια πόλη σαν την Πάτρα για ένα χρόνο.. (και λίγο λέω) ..αλλά "έτσι" είναι αυτά.. Και σε άλλα ταξίδια πάντα με την καλύτερη παρέα :)

KitsosMitsos είπε...

Και σεις εκεί ήσασταν πουλάκια μου;
Βρήκαμε πολλούς Έλληνες, είναι η αλήθεια.
Πολύ περπάτημα, το μετρό αλήθεια γιατί το χρειαστήκατε; Καλύτερα τα πόδια ;-)

Σοφία είπε...

*DaNaH
Πήγα στην Ρώμη πριν δυο χρόνια και δεν είδαμε τα μουσεία στο Βατικανό, αυτή τη φορά δεν υπήρχε περίπτωση να μου γλυτώσουν! Περάσαμε απίστευτες ώρες εκεί μέσα και πραγματικά άξιζε τον κόπο και τα 30 ευρώ!!!

*roadartist
Κι εμείς που πήγαμε την επόμενη μέρα δεν περιμέναμε και δεν ταλαιπωρηθήκαμε καθόλου. Αν όμως μας έπιανε τσιγκουνιά, θα περνούσαμε εφιαλτικά!!!
Τα ίδια δεν ισχύουν και στην δική μας εκκλησία; Η περιουσία της φτάνει για να ξεχρεώσουμε το δημόσιο χρέος και περισσεύουν κι άλλα τόσα...
Φιλί φιλενάδα!

*KitsosMitsos
Εκεί, εκεί! Κι εσύ; Γιατί δεν τα είπαμε λιγάκι;
;-)
Το μετρό το χρησιμοποιήσαμε αρκετά, γιατί με τόσο περπάτημα που ούτως ή άλλως ρίξαμε, θα μας έπαιρναν από την Ρώμη με φορείο!

Μικρές ανάσες είπε...

Λατρεμένη η Ρώμη, έχω πάει 4 φορές και κάθε φορά ανακαλύπτω και κάτι καινούργιο... συνήθως μια ακόμα γεύση παγωτό που δε δοκίμασα στην προηγούμενη επίσκεψή μου!!!