Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Το κελεπούρι!!!

Ότι ψάχνω απεγνωσμένα για δουλειά όλοι το ξέρετε. Το ότι έχω κάνει τρελές εκπτώσεις στην δουλειά που θα μου κάτσει το ξέρετε; Δύσκολα τα χρόνια που διανύουμε και είπα να βάλω στην άκρη πτυχία, προϋπηρεσίες και όλα όσα έχω κάνει στο παρελθόν. Άλλωστε καμία δουλειά δεν είναι ντροπή! Άσε που στο παρελθόν (σαν φοιτήτρια και όχι μόνο!) έχω δουλέψει σε κρεοπωλείο, σε μαγαζί με κοτόπουλα, σε θερινό κινηματογράφο, σε καφέ σερβιτόρα... Έχω κάνει βιογραφικό όπου μπορείτε να φανταστείτε, από σούπερ μάρκετ, πολυκαταστήματα, κλπ...

Έρχεται που λέτε ο καλός μου την προηγούμενη εβδομάδα και μου λέει ότι είδε μια αγγελία σε ένα κατάστημα με παπούτσια. Την επόμενη μέρα τηλεφωνώ και παίρνω το βιογραφικό μου ανά χείρας και πηγαίνω να δω περί τίνος πρόκειται. Θέλετε να σας πω τι άκουσα; Λοιπόν: ημιαπασχόληση, με ένσημο, όλες τις μέρες της εβδομάδας και Σάββατο, κανένα ρεπό, καμία άδεια, μόνο μια βδομάδα το καλοκαίρι και όλα αυτά για 375 ευρώ. Ξέρω ότι είναι νορμάλ τα χρήματα για την φύση της δουλειάς και για τις ώρες, άλλα όταν η δουλειά βρίσκετε στην άλλη άκρη της πόλης (από τον περιφερειακό περίπου 20 λεπτά, ανάλογα με την κίνηση) και χρειάζεσαι 150 ευρώ για βενζίνες, δεν θα σου μένει τίποτε. Θα βιαστεί κάποιος να μου πει: πάρε ρε κοπελιά το λεωφορείο όπως όλος ο κόσμος! Το δοκίμασα κι αυτό και έκανα 1 ώρα και 45 λεπτά λεωφορείο και περπάτημα. Και το πιο τρελό ήταν ότι το περπάτημα γίνετε σ' ένα περίεργο σημείο που ενώνει με τον περιφερειακό και ένιωθα ανά πάσα στιγμή ότι θα γίνω χαλκομανία στο οδόστρωμα!

Έκανα δοκιμαστικό αλλά δεν με πήραν... Ευτυχώς! Δεν ξέρω γιατί βρε παιδάκι μου, αλλά την μέρα που έφυγα από το δοκιμαστικό με πήρε το παράπονο! Τόσα χρόνια στα θρανία, τόση προϋπηρεσία και να φτάνεις να σε κρίνει ένα κοριτσάκι (η υπεύθυνη) που το κόβεις τουλάχιστον 5 χρόνια (για να μην πω παραπάνω και θεωρηθώ υπερβολική!) και απ' ότι σου έχει πει σπουδάζει και δεν έχει πάρει καν πτυχίο! Νομίζω ότι θα είναι πιο δύσκολα τελικά τα πράγματα, απ' ότι φαντάστηκα όταν μετακόμισα στην Θεσσαλονίκη! Οψόμεθα...

9 σχόλια:

princess είπε...

Μη μου πτοεισαι πανω απο ολα! (Και δεν ειναι και τοσο νορμαλ τα λεφτα: ακομα και για την ημιαπασχοληση, προβλεπεται ρεπο και κανονικη αδεια, και το ωρομισθιο ειναι καπου 4,5 ευρω αποσο ξερω... εκτος πια αμα τα σουπερμαρκετ πληρωνουνε τρελλα λεφτα και γω δε τοχω παρει χαμπαρι!).
Χαμογελα βρε, εχεις το πιο δυνατο οπλο λεμε!

princess είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
DaNaH είπε...

Θύμισέ μου λίγο τι σχολή έχεις τελειώσει και τι θα ήθελες να κάνεις! Πού ξέρεις μπορεί να πάρει κάτι το μάτι μου ή το αυτί μου! :)

roadartist είπε...

Σοφάκι δίκιο έχεις. Και εσύ όπως πολλά παιδιά. Όποιος είναι "έξω από το χορό" μπορεί να λέει πολλά. Πλέον ούτε τα νόμιμα δεν ακολουθούνται.
Να δείς που σε λίγο το "ένσημο" σε θα είναι ανέκδοτο! Και πως να ελπίσεις, που όλοι οι πολιτικοί μας είναι γελοίοι;

Από την άλλη, στην συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω καλύτερα σίγουρα που δεν σε πήρε! Γλύτωσες!

roadartist είπε...

Φιλενάδα,
έστω και λίγο αργά, λόγω μιας μικρής αποχής από το διαδίκτυο, αφήνω τις ευχές μου για υγεία και αγάπη!!!
Να είσαι καλά, χρόνια καλά και πολλά, φιλάκια :)

KitsosMitsos είπε...

Κράτα γερά, κάτι καλό θα βρεθεί αν έχεις επιμονή και υπομονή!
Τα φιλιά μου.

fvasileiou είπε...

Δεν το βάζουμε κάτω, ούτε σκύβουμε το κεφάλι, ούτε απογοητευόμαστε, ούτε κλαιγόμαστε. Παίρνουμε βαθιά ανάσα και προχωράμε.
Χρόνια πολλά είπα;
Χριστός Ανέστη!

Roadartist είπε...

Ελπίζω να είσαι καλά, βάλε κανένα νέο ποστ... Φιλάκια σου!

Σοφία είπε...

Είμαι πολύ καλά! Το νέο ποστ είναι καθ' οδών... Φιλιά πολλά!