Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Η χαρά της δημιουργείας...

Πριν από περίπου έξι μήνες πήρα μια μεγάλη απόφαση. Άφησα το σπίτι μου, την οικογένεια μου, τους φίλους μου, την πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα, για να ζήσω με τον άνθρωπο που αγαπώ! Δεν θα σας πω ψέματα, τα πράγματα δεν είναι πάντα ιδανικά. Όχι σε σχέση με τον άνθρωπο μου, αυτός είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί. Αλλά οι αλλαγές πάντα είναι δύσκολες στην αρχή. Μου στοίχισε που ένιωσα ότι "κλείστηκα" σ' ένα σπίτι, που δεν δούλευα, που δεν είχα τις φίλες μου για να πιω έναν καφέ... Το σημαντικό όμως είναι να έχεις έναν άνθρωπο να σε στηρίζει! Και αφού πέρασε το πρώτο δίμηνο συνειδητοποίησα ότι δεν είμαι μονοδιάστατος άνθρωπος και έχω πολλά μέσα μου να βγάλω. Τότε ήταν που πλησίαζε η βάφτιση του πολυαγαπημένου μου ανεψιού και ανέλαβα να ετοιμάσω τα πάντα.Τις μπομπονιέρες.
Τα μαρτυρικά για τα αγοράκια και τους άντρες.
Τα μαρτυρικά για τα κοριτσάκια.
Τα μαρτυρικά για τις γυναίκες.
Μέχρι την λαμπάδα.
Τότε βρήκα κάτι παλιά υφάσματα και άρχισα να φτιάχνω πραγματάκια για τον εαυτό μου και την αδερφή μου.Σκουλαρίκια.
Καρφίτσες.

Καρφίτσες χειμωνιάτικες.
Μετά η κόρη της νονάς μου μου ζήτησε να τις φτιάξω τις μπομπονιέρες για την βάφτιση της κορούλας της. Μετά ήρθε μια άλλη φίλη μου, που ήθελε να της φτιάξω μαρτυρικά για την βάφτιση της κορούλας της.
Για τα κοριτσάκια και τις γυναίκες. Και κάτι χρήσιμο για τους άντρες.
Λίγο αργότερα μια πρώτη μου ξαδέρφη, που είναι στο διοικητικό του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων παιδιών με ειδικές ανάγκες, μου ζήτησε να κατασκευάσω μερικά κοσμήματα για ένα μπαζάρ που θα έκαναν για την ενίσχυση του συλλόγου. Έκανα λοιπόν και λίγη εθελοντική εργασία. (Κάποια απ' αυτά που έφτιαξα, γιατί είναι πολλά για να τα βάλω όλα στο ποστ)Καρφίτσες.
Βραχιόλια. Κολιέ. Σκουλαρίκια. Σετ.
Και από ότι έμαθα ξεπούλησα και χάρηκα πολύ που κατάφερα να βοηθήσω στο έργο τους.
Τώρα η κολλητή μου μου ζήτησε να φτιάξω γούρια για τον γάμο - βάφτιση του αδερφού της και έχω πέσει με τα μούτρα.


Αυτά είναι τα δείγματα που έφτιαξα και ελπίζω να φτιάξω κι άλλα σύντομα...

17 σχόλια:

DaNaH είπε...

Γειά σου Σοφία! Καιρό έχουμε να σε δούμε!

Μιας και έχεις τόση φαντασία και δημιουργικότητα, γιατί δε σκέφτεσαι να ασχοληθείς πιο επαγγελματικά με αυτό; Τα αποτελέσματα από όσα δείχνεις στις φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφα! :)

Σοφία είπε...

Καλώς την Δανάη! Η αλήθεια είναι ότι χάθηκα τελευταία...

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Από φαντασία και δημιουργικότητα πάω καλά! Το μόνο που μου μένει είναι να βρω τις άκρες για να μπορέσω να το κάνω κι επαγγελματικά.

princess είπε...

Γεια σου ρε Σοφιτο! Ο αξιος ο ανθρωπος βρε, παντα δημιουργει, και σε κελι να τονε κλεισεις... (Αν αυτα ειναι η αρχη, φανταζομαι τη συνεχεια...)

Αννα είπε...

Eιναι όλα υπεροχα, αληθεια!!!Μπράβο Σοφάκι....


Α καλεεεε σήμερα ειναι 17....πράγμα που σημαίνει πως γιορταζειςςς ε;;;;

Λοιπόν ευχομαι στη ζωη σου να προσθέτεις επιτυχίες , να αφαιρείς λάθη, να πολλαπλασιάζεις τα όνειρα σου και διαιρείς την αγάπη σου σε όσους σε αγαπουν!!!

Χρόνια πολλα και καλα!!!

roadartist είπε...

ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗηηηηηη!!!!

Μπράβο Σοφάκι! Πραγματικά μας γέμισες με έμπνευση! Μπράβο :)

Ε, να σου πω, ότι έχεις δίπλα σου έναν άνθρωπο τόσο συντροφικό, είναι το πιο θαυμάσιο και σπάνιο!

roadartist είπε...

Όντως γιόρταζες;

Χρόνια πολλά και καλά, υγεία, αγάπη και πάντα τέτοιο βλέμμα και δύναμη :)

Αννα είπε...

Λοιπόν ήρθα να πω μαντινάδες

Το άστρο λαμπρό της Βηθλεέμ
και του Χριστού η Γέννα,
να σας χαρίσουνε πολλά
και ευτυχισμένα χρόνια.

Χρόνια πολλά χρόνια καλά
χρόνια γεμάτα υγεία
και του Χριστού η γέννηση
να φέρει ευτυχία


Χαθηκες...Ολα καλα ευχομαι

Roadartist είπε...

Καλό Πάσχα, να είσαι καλά, αφήνω τις καλύτερες ευχές μου :)

Ανώνυμος είπε...

Εχω ενθουσιαστεί με τα μαρτυρικά που έφτιαξες.Μπράβο σου!!!!Τα βραχιολάκια τις περλες σε τι υλικό υλικο τις εχεις περάσει?Σε κορδόνι?

Μικρές ανάσες είπε...

Είναι όλα πανέμορφα!!!!!

Beauty Follower είπε...

Πολύ όμορφες δημιουργίες!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

AgapameAnDolmas είπε...

τι ωραία σχέδια!!! αφου εισαι θεσσαλονικη λογικα θα βρεις χωρους και bazaar να εκθέσεις τα πραματα σου! ειναι πολυ ομορφα και το χειροποίητο έχει άλλη χαρη!!

nikiad.blogspot.gr είπε...

καλώς σε βρήκα !!!!
Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου !!!
Πάω να κάνω μια βόλτα στο blog
σου !!!!

love2love είπε...

χρόνια πολλά πολύχρωμα ονειρικά να είσαι καλά ένα άτομο δημιουργικό με αγάπη για όλους...
σε περιμένω να έρθεις απο το blog Μου να μου λες τις απόψεις σου για όσα βάζω ...

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Πολύ όμορφο τρόπο βρήκες να γεμίζεις τον ελεύθερο χρόνο σου!Μπράβο!

Magdalene B. είπε...

Καλή αρχή σε όλα! Στην καινούρια σου ζωή και σε ότι άλλο αποφασίσεις να κάνεις! Η αλήθεια είναι ότι έχεις να προσφέρεις πολλάαααα! Καλώς σε βρήκα λοιπόν! Είμαι η Μάγδα απο το http://decouplace.blogspot.gr/2014/02/blog-post.html#comment-form

REINVENTANDO είπε...

Olá Shopia!!
Quanta criatividade e trabalhos artesanais encontro por aqui..Parabéns pelo talento e blog.
Já estou te seguindo.
Abraços,
Sandra