Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Η μέρα των ερωτευμένων...

Ανήκω στο μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων, δεν πιστεύω σ' αυτή τη γιορτή! Είναι μια γιορτή εμπορευματοποιημένη, γίνεται μόνο και μόνο για να βγάλουν χρήματα τα ανθοπωλεία, η Ρεζέρβα, κλπ. Αυτά που νιώθουμε, τον έρωτα μας και την αγάπη μας, πρέπει να τα δείχνουμε κάθε μέρα! Ο κάθε άνθρωπος έχει την ανάγκη να έχει μια ζεστή αγκαλιά, ένα χάδι, ένα λουλούδι κάθε μέρα κι όχι μόνο αυτή τη μέρα! Ελάχιστες φορές την έχω γιορτάσει κι αυτό πάνω στον ενθουσιασμό μου! Ήμουν μικρή τότε και αχαλίνωτα ρομαντική...Θα 'θελα όμως να υπήρχε ένας άνθρωπος, που να μπορεί να με πλησιάσει...
...που να μπορεί να με νοιώσει...
...που να μπορεί να δει μέσα απ' τα δικά μου μάτια...
...που να μπορεί να με κρατάει ζεστά στην αγκαλία του...
...που να μπορεί να μου δώσει ένα κόκκινο τριαντάφυλλο αυτή τη μέρα...
...που να μπορεί να μου πει μια γλυκιά κουβέντα...
...που να μπορεί να μοιράσει απλόχερα αυτά που νιώθει...

...Δεν είναι τίποτε, πιστέψτε με! Μια γλυκιά μελαγχολία μόνο...
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν

6 σχόλια:

moukelis είπε...

Έλα κουκουβαγιάκι,μη μελαγχολείς...Θα βρεις κάποιον που θα σου ταιριάζει,δεν φέρνουν όλοι τριαντάφυλλα,ούτε ταιριάζουν στην εικόνα του ιδανικού πρίγκηπα,αλλά είναι το άλλο σου μισό,και για να το πω απλά,έχει ακριβώς τα ελαττώματα που του ταιριάζουν!Χρόνια πολλά έτσι κι αλλιώς,είναι γιορτή της αγάπης.Καλημέρες!

Σοφία είπε...

Δεν μελαγχολώ μωρέ, απλά με πιάνει που και που ένα μικρό παραπονάκι! Ωραία τα λες, περιμένω λοιπόν τα ιδανικά ελαττώματα!
Καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

αχουουου!! η αληθεια ειναι οτι αυτη η μερα σε κανει και νιωθεις λιιιγο πιο εντονα το παραπονακι αυτο,ε;

καλο βραδυ!

Σοφία είπε...

Λίγο παραπάνω απ' το κανονικό ίσως!
Καλημέρα lifewhisper!

fvasileiou είπε...

Ούτε εγώ γιόρταζα, Σοφία. Βγήκα όμως έξω με μια ωραία παρέα, και ήπιαμε τα κρασιά μας στου Καραβίτη με τα ωραία του κοψίδια. Ήπιαμε και πολύ κρασί -άσχετο. Αλλά κοιτώντας στο μετρό και στο Σύνταγμα τους "άλλους" με τα μπουκέτα και τις σακούλες, σκεφτόμουνα ότι, ναι, σαφώς η ατμόσφαιρα είναι εορταστική. Μόνο που θύμιζε τσικνοπέμπτη - τίποτα το ερωτικό.

Τέλος πάντων, χρόνια τους πολλά...

Σοφία είπε...

Κι εγώ κάπως έτσι πέρασα Φώτη μου, με καλή παρέα για ποτάκι στο στέκι μας... μόνο κοψίδια δεν είχαμε!
Όπως και να 'χει, όσο κι αν λέμε ότι δεν μας αρέσει αυτή η γιορτή, όλοι θα θέλαμε να έχουμε κάποιον να την περάσουμε μαζί!
Καλημέρα!