Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Ήρθε η άνοιξη;

Ο καιρός τρελάθηκε κομματάκι! Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο έριχνε καρέκλες και αυτό... άλλη εποχή! Τέτοια λιακάδα είχα καιρό να γευτώ! Γεγονός που βοήθησε πολύ στην εκδρομούλα του Σαββατοκύριακου!
Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, ο δρόμος με έβγαλε στην Καρδίτσα. Πάλι! Τι να κάνω που με τραβάνε τα μέρη που υπάρχουν καλοί και αγαπημένοι φίλοι; Ο καιρός λοιπόν ήταν ιδανικός για βόλτες στα μαγαζιά (με μέτρο πάντα!) και καφέδες! Αράξαμε στα τραπεζάκια που βρίσκονταν έξω, μαζέψαμε μπόλικο ήλιο και γεμίσαμε τις μπαταρίες μας (ξέρεις εσύ!) με πολύ κουβεντούλα, πολλά πρόσωπα, πολύ αγάπη... για να αντέξουμε την εβδομάδα που ξεκίνησε...
Ευτυχώς η καλοκαιρία συνεχίζεται και αυτή τη βδομάδα... με την ελπίδα ότι δεν θα έχουμε πάλι κοσμοχαλασιά! Κι ας ανοίγει μαζί με τον καιρό και η δουλειά... κι ας τρέχω σαν παλαβή να προλάβω τις δουλειές μου...

14 σχόλια:

Αννα είπε...

Ηρθε ηρθε η ανοιξη!
Και πως το καταλαβαινει κανεις;

Λοιπον σημερα μοιρασα σε ζουζουνια χαρτονια :πρασινα, κοκκινα , ροζ πορτοκαλί για να φτιαξουν λουλουδακια!

Κατεβασαμε τους χιονάνθρωπους απο παραθυρα.

Αρχισα να ετοιμαζω τα αποκριάτικα και την Κυρα Σαρακοστη!


Σημερα κοβω κεφαλακια πασχαλιτσου με κεραιες παρακαλω....

Ε οπως καταλαβαινεις για μας ηρθε η Ανοιξη

Φιλια

Ανώνυμος είπε...

Καρδίτσα, ε; Το χωριό του πατέρα μου είναι στο Νεοχώρι, πάνω από τη λίμνη! :)

xariklaki είπε...

....κι αν δεν ηρθε ακομη..

κοντοζυγωνει!!!!!!!!!!




υγ.Χαρά...χαρηκα!

Σοφία είπε...

Ήμουν σίγουρη ότι θα έχει έρθει στην Κρήτη η Άνοιξη! Άρχισε να σκάει μύτη κι εδώ δειλά-δειλά!
Καλό βράδυ Αννούλα μου!

Σοφία είπε...

Έχω πάει Βασίλη μου... ξέρω την περιοχή καλύτερα απ' τα μέρη μου!
Καλό βράδυ!

Σοφία είπε...

Καλώς ήρθες xariklaki!
Κι εγώ την βλέπω να κοντοζυγώνει!

Γκρινιάρης είπε...

Κι εδώ σιγά σιγά μυρίζει άνοιξη! Με τις βροχούλες του ίσως, αλλά δεν πειράζει, κι αυτές στο πρόγραμμα είναι.

Πάντως στην Ελλάδα το κλίμα έχει πραγματικά τρελαθεί. Πάει το εύκρατο κλίμα, των άκρων έχουμε γίνει. Άκου 25 βαθμοί σε 5 μέρες! Αν είναι δυνατόν!

fvasileiou είπε...

Ναι, η Άνοιξη μπήκε. Δεν είναι μόνο ότι κυκλοφορώ με σακάκι και πουκαμισάκι μόνο, αλλά το κάτι που έχει διαφοροποιήσει την ατμόσφαιρα.

(Επέστρεψα και θα τα λέμε...)

mmexer είπε...

Εγώ πάλι ψιλογκρίνιαξα γιατί με αυτό τον καιρό σε πιάνει μια βαρεμάαααααρα που δεν θες να κάνεις τίποτα!

Σοφία είπε...

Το ξέρω γκρινιάρη μου, είδα το post σου με τις ανθισμένες αμυγδαλιές!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Καλώς το Φώτη! Σε χάσαμε τελευταία!
Κι εμένα μου αρέσει που βγάλαμε τα χοντρά ρούχα και φορέσαμε τα σακάκια... Σου φτιάχνει την διάθεση!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Όχι βρε mmexer μου! Καλύτερα να βαριέσαι με καλό καιρό, παρά με χιόνια...
Καλημέρα!

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Το δελτίο καιρού ήταν μια ευγενική προσφορά της ΕΤ3 και του μετερεολογου μας Σάκη Αρναούτογλου.Ευχαριστώ.

Σοφία είπε...

Κανένας καλύτερος απ' τον Σάκη... Συμφωνώ απόλυτα Νικολάκη μου!