Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Χαζεύω...

Κυριακή! Η μόνη μέρα χωρίς σεμινάριο. Κοιμήθηκα και μπορώ να πω ότι ξεκουράστηκα. Έχω ανοιχτή την κουρτίνα του δωματίου μου και χαζεύω το χιόνι που έχει σκεπάσει τις στέγες, τα αυτοκίνητα και τις αυλές. Όλα μοιάζουν με κουραμπιέδες! Έχει απίστευτο κρύο έξω κι εγώ χουχουλιάζω. Νομίζω ότι το θερμόμετρο δείχνει -2. Παρ' όλα αυτά το χιόνι προσπαθεί να λιώσει σιγά-σιγά. Μας ήρθε μόνο για λίγο... Φωτεινή μέρα! Ήλιος με δόντια που λένε! Ο υπολογιστής ανοιχτός απ' την ώρα που ξύπνησα. Γυρίζω από σελίδα σε σελίδα. Ταυτόχρονα ακούω μουσικές που σε ταξιδεύουν. Ψάχνω και ξαναψάχνω. Κι άλλες μουσικές. Ψάχνω... Σε δυο μήνες πάω ταξιδάκι και θέλω τα καλύτερα... Και οι μουσικές είναι σχετικές. Πάω να συνεχίσω το ψάξιμο! Αχ! Πως θα περάσουν αυτοί οι δυο μήνες!

5 σχόλια:

roadartist είπε...

Ωραία εικόνα..
Και μια χαρά μου ακούγεται το σκ σου :)

Μα πάλι ταξίδι βρε Σοφάκι;;; Κλουψ.. Για που;;;

MOLEMOU είπε...

OUTE POU 8A TO KATALABIS 8A PERASI O KAIROS KAI 8A PAS KAI TO TAKSIDAKI SOU,KALHSPERA APO ENA PAGOMENO MONAXO KAI KALOS SE BREIKA.

U.S. είπε...

ααααχ...πως θα περασουν 3,5 μηνες μου λες;;; σε καλυτερη κατασταση απο εμενα εισαι, σοφια μου!! Τι ταξιδακι ετοιμαζεις;; ε;; ε;; φιλι!!

fvasileiou είπε...

Εύχομαι οι δυο μήνες να περάσουν με ποοοοοοολύ μπλόγκινγ: Έχεις κάποια κενά να καλύψεις :)

Σοφία είπε...

*roadartist
Εγώ την έβγαλα την φώτο!!! (καμαρώνω!)
Καλό το σουκού που πέρασε, αλλά ελπίζω να είναι καλύτερο αυτό που έρχεται!
Δεν το έκλεισα ακόμα το ταξίδι (οι ημερομηνία μόνο είναι στανταράκι) και παίζουν 2-3 προορισμοί! Σύντομα θα έχω νέα...
Φιλιά!

*MOLEMOU
Αυτό εύχομαι κι εγώ!
Καλώς ήρθες στο φτωχικό μου, καλό βράδυ!

*U.S.
3,5 μήνες θέλεις για να την κάνεις; Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι πιο σύντομη η μετοίκιση σου!
Φιλί!

*fvasileiou
Έχω κενά, ε; Καλά Φώτη μου, κάτι θα κάνω για να τα καλύψω!
;-)
Καλό βράδυ!