Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Βαριέμαι...

... θανάσιμα! Από την ώρα που ξύπνησα είμαι κουκουλωμένη στο κρεβάτι μου σαν λεχώνα! Έξω χιονίζει για πολλοστή φορά κι εγώ πρέπει να ετοιμαστώ για μάθημα και δεν θέλω. Θέλω να ξανακοιμηθώ, να χαζέψω στο ίντερνετ, στην τηλεόραση...
Να διαβάσω λίγο ακόμα απ' τον ταξιδιωτικό μου οδηγό. Έναν οδηγό που τον έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές (Πράγα, Βιέννη, κ.α.) και νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά. Έχω ήδη κυκλώσει τα αξιοθέατα που θέλω να δω, τα εστιατόρια που θέλω να κτηνωδιάσω, τα καφέ που θέλω να χαλαρώσω, τα πάρκα που θέλω να περπατήσω... Ε! Τι έμεινε μωρέ; Μόνο δυο βδομαδούλες κι έφυγα!!!

7 σχόλια:

Roadartist είπε...

Οιμέ.. δεν λέω λέξη.. :(

ΟΥΦ βαρκελώνηηηηηηηηη.....

roadartist είπε...

Να πω πως τέτοιο οδηγό είχα στην Ρώμη και όντως είναι πολύ καλοί..
Επίσης σόρυ για την γκρίνια :)
φιλιαααααααααααααααα πολλααααααα

DaNaH είπε...

Αχ Σοφία θα περάσεις τέλεια! Και εγώ αυτούς τους οδηγούς χρησιμοποιώ όταν ο αντίστοιχος explorer είναι μεγάλος. Για Βαρκελώνη είχα πάρει τον Explorer. Στα χέρια μου βρίσκεται άλλος TOP 10 τώρα αλλά δεν λέω τον προορισμό ακόμα, θα τον μάθετε εκ των υστέρων! ;)

ΥΓ. Μπορείς να δεις και την ετικέτα Βαρκελώνη στο blog μου και να πάρεις ιδέες για το που να πας! (Είναι 13 ποστ, η "Βαρκελωνιάδα" όπως την χαρακτήρισε ο Γκρινιάρης, χεχε!)

Σοφία είπε...

*roadartist
Φιλενάδα για να μην στεναχωριέσαι, σου προτείνω να σε βάλω σε μια ακρίτσα της βαλίτσας μου!
;-)
Δεν το βλέπω σαν γκρίνια, μην ανησυχείς. Άλλωστε εγώ σε ανάλογες περιπτώσεις, θα ήμουν πολύ χειρότερη!
Φιλιά!!!

*DaNaH
Και γω στην ΝΥ είχα οδηγό Explorer, αλλά δεν τον ευχαριστήθηκα όπως τους Top10. Θα έρθω να ενημερωθώ για Βαρκελώνη...
Καλό ταξίδι για ότι κι αν ετοιμάζεις, καλό βράδυ!

DaNaH είπε...

Με ευκαιρία το ποστ σου κάθησα σήμερα το απόγευμα και διάβασα από την αρχή και τα 13 ποστ που είχα κάνει για την Βαρκελώνη και πραγματικά ήταν ένα από τα καλύτερα ταξίδια που έκανα! Φρόντισε να έχεις αρκετά sticks για την μηχανή σου γιατί σίγουρα έχεις πάρα πολλά πράγματα να φωτογραφίσεις! ;)

Πόσες μέρες θα είναι το ταξίδι σου; Με οργανωμένο γκρουπ έχεις κλείσει;

U.S. είπε...

ήμουν σίγουρος ότι θαέχεις προετοιμαστεί καταλληλως!!
εύγε! μακάρι να μπορούσα να χωρέσω στη βαλίτσα χωρίς να μας καταλάβουν, χοχο!!
φιλιά πολλά, σοφία μου!

Σοφία είπε...

Να περάσεις τέλεια! Εύχομαι να βρεις καλό καιρό και πολύ ήλιο! Μ' αρέσουν κι εμένα οι οδηγοί Top 10 και τους έχω χρησιμοποιήσει για αρκετούς προορισμούς.