Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Φεύγω!!!

Μετρούσα και ξαναμετρούσα... Επί τέλους όμως έφτασε η μέρα που φεύγω. Την Τετάρτη το πρωί πετάω για Βαρκελώνη και ήδη έχω αρχίσει να πετάω! Η βαλίτσα μου δεν είναι ακόμα έτοιμη, όσο κι αν αυτό φαίνεται παράξενο σε κάποιους! Αλλά αύριο το πρωί θα το τακτοποιήσω κι αυτό. Έχω τόσο μεγάλη ανάγκη γι' αυτό το ταξίδι, που πολλές φορές προσπαθούσα να σκέφτομαι ότι δεν θα γίνει. Γιατί; Γιατί μου έβγαινε μια φοβία, ότι κάτι θα γίνει την τελευταία στιγμή και δεν θα πραγματοποιηθεί... Πάντα το παθαίνω αυτό όταν κανονίζω ταξίδι. Ανασφάλεια νομίζω το λένε! Τώρα όμως μπήκαμε στην τελική ευθεία!!!

Υ.Γ.= Η Τετάρτη είναι μια δύσκολη μέρα. Παρ' ότι φεύγω, θα μου κρατήσει το μυαλό μου πίσω. Η αδερφούλα μου θα κάνει μια σημαντική εξέταση και ένας δικό μου άνθρωπος μια μικροεπέμβαση. Το μόνο που εύχομαι είναι να πάνε όλα καλά και όταν γυρίσω με το καλό, να μπορέσω να σας μιλήσω για όλα όσα είδα!

11 σχόλια:

roadartist είπε...

Θα πάνε όλα καλά με τους δικούς σου ανθρώπους, να μη φοβάσαι!

Καλά να περάσεις φιλενάδα μου, οι ανασφάλειες λογικές με διακατέχουν αρκετές χοχο :)))

ΘΕτικότηταααααα!!! ΠΕΡΝΑ ΤΕΛΕΙΑ ΦΙΛΙ!

Σοφία είπε...

Το ελπίζω φιλενάδα να πάνε όλα καλά!

Όσο για το αν θα περάσω καλά... Ας μπω μια στο αεροπλάνο και μετά όλα είναι στο χέρι μου! Σούπερ δηλαδή!!!

Θα τα πούμε όταν επιστρέψω, πολλά φιλιά! ;-)

DaNaH είπε...

Καλό ταξίδι Σοφάκι! Είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις υπέροχα καθώς η Βαρκελώνη είναι μια καταπληκτική πόλη! Φρόντισε να έχεις αρκετά memory sticks στην μηχανή σου γιατί είναι σίγουρο ότι θα τραβήξεις πολλές φωτογραφίες! :)

gnostosagnostos είπε...

βαρκελωνη?????
γαματα!!!!!!
καλο ταξιδι να εχεις και περιμενουμε εντυπωσεις γιατι μαλλον θα ειναι ο επομενος προορισμος μου....

Princess είπε...

Ολα να πανε καλα! Καλο ταξιδι και να γεμισεις καλα τις μπαταριες σου κουκουβαου μου!

Μαρία είπε...

Καλό σου ταξίδι και να περάσεις πολύ όμορφα!!!

Κάπου εκεί κοντά θα είμαι κ εγώ!Την παρασκευή φεύγω για Πόρτο!! :D

Και είμαστε ακριβώς στην ίδια κατάσταση. Άφτιαχτες βαλίτσες και ανασφάλεια μήπως τύχει κάτι και δεν προλάβω το αεροπλάνο.

Όλα να πάνε καλά!:)

apos είπε...

Στην ίδια χώρα θα είμαστε, με διαφορά μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα. Θα σας σκέφτομαι Δόνια Σοφία!
Καλά να περάσεις.

fvasileiou είπε...

Κι εγώ τις αποσκευές στο παρά 2 τις ετοιμάζω.

Να περάσεις τέλεια και περαστικά στους ανθρώπους σου!

Ανώνυμος είπε...

Αναμένουμε φωτό!

U.S. είπε...

λογικά θα είσαι ακόμα στη βαρκελώνη! το περίμενες καιρό αυτό το ταξίδι, σοφάκι, οπότε ελπίζω να το ζεις και να το ευχαριστιέσαι! και ξέρω καλά ότι θα έχεις πολλά να μας διηγηθείς για τις βόλτες και τις περιπλανήσεις σου εκεί :)
φιλιά πολλά! να περνάς υπέροχα!!!!!

Αννα είπε...

To Aγιο Φως της Ανάστασης
να λάμψει στη ζωή σου
και όλου του κόσμου οι χαρές
να βρίκονται μαζι σου!!!