Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Συνταγές για... λάθη!!!

Χάθηκα λίγο, αλλά είπαμε πως είμαι στην εφηβεία και δεν με χωράει το σπίτι! Κάθισε λοιπόν αναπαυτικά στην καρέκλα σου, πάτα το play, άκου και διάβασε...


Είναι Πέμπτη βράδυ, δουλεύω και σχολάω νορμάλ ώρα. Η παρέα είναι έξω για ποτάκι και πάω να τους βρω. Ε! Πως να γίνει βρε παιδάκι μου; Δεν με πιάνει ύπνος νωρίς και έχω διάθεση για βόλτα και παρεούλα! Στο μαγαζί που ήταν οι φίλες (ένα απ' τα καλύτερα της πόλης) ήταν παρέα με κάποιους γνωστούς, μεταξύ των οποίων και ένας πρώην μου. Περάσαμε πολλά χρόνια χωρίς να ανταλλάσσουμε ούτε καν καλημέρα. Δηλαδή έβλεπε ο ένας τον άλλο και αλλάζαμε δρόμο! Τώρα έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε, το 'χουμε ξεπεράσει και οι δυο και λέμε και καμιά σαχλαμάρα για να περάσει η ώρα! Πάνω στην κουβέντα λοιπόν θυμήθηκε ότι μου αρέσει πολύ η μαγειρική και είμαι πολύ καλή όταν πιάνω στα χέρια μου κουτάλα.
"Θα μου πεις πως κάνεις την μπεσαμέλ;" με ρωτάει.
Εδώ που φτάσαμε να 'μαστε φιλαράκια, ας ανταλλάξουμε και καμιά συνταγή... Και που ξέρεις αύριο - μεθαύριο μπορεί να πλέξουμε και παρέα!!!
"Χρειάζεσαι 4 κούπες γάλα, 8 κουταλιές αλεύρι και...", όχι δεν θα σας γράψω πως γίνεται η μπεσαμέλ! Στο ίντερνετ βρισκόμαστε όλοι και μπορείτε να βρείτε χιλιάδες συνταγές. Την επόμενη μέρα έχω ρεπό και κάνουμε τις βόλτες μας με την φίλη Ρούλα και κάποια στιγμή ο δρόμος μας βγάζει στο ίδιο μαγαζί. "Α!" σκέφτομαι "να δω αν πέτυχε η μπεσαμέλ"... Τι να σας πω; Η απάντηση ήταν ξεκαρδιστική!
"Τι συνταγή μου έδωσες; Έκανα ζυμάρι για πίτσα! Μα, 8 κούπες αλεύρι"!!!!!!!!!
Ναι, ναι! Δεν υπάρχει αυτός ο άνθρωπος! Υπήρχε περίπτωση να φτιάξει κάτι ρευστό με 8 κούπες αλεύρι; Μα κι η μάνα μου που φτιάχνει πάρα πολύ συχνά στο σπίτι πίτες, δεν έχουμε τόσο αλεύρι! Άσε που του είχα πει ότι χτυπάμε το αλεύρι στο σέικερ με την μισή κούπα γάλα!!! Πως χωράνε 8 κούπες αλεύρι σ' ένα σέικερ; Πως λιώνεις 8 κούπες αλεύρι σε μισή κούπα γάλα; Άλυτα ερωτήματα!!!
Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι δεν θα μου ξαναζητήσει συνταγή και βέβαια αν αυτό γίνει, την επόμενη φορά θα προτιμήσω να του φτιάξω εγώ ένα ταψί παστίτσιο!

4 σχόλια:

princess είπε...

Δε του την εγραφες και συ την συνταγη του ανθρωπου; Θα χαζευε τις ματαρες σου και θα καταλαβαινε αλλα νταλλα, φυσικο δεν ήτανε;

Σοφία είπε...

*princess
Που να γράψω Βιβίκο μου την συνταγή στις 3 το ξημέρωμα;;;
Άσε που πάει πολύς καιρός από τότε που χάζευε τα μάτια μου! Και να 'χε πιει, θα το καταλάβαινα...

fvasileiou είπε...

Έχει μια γλύκα, όταν ξεπερνάς τα παλιά και μπορείς να μιλήσεις με τους πρώην. Αλλά να τα έχεις ξεπεράσει πραγματικά!

Όσο για την μπεσαμέλ -είμαι εναντίον. Εναντίον των περίπλοκων συνταγών, ρε παιδί μου.
(Βέβαια είμαι πολύ υπέρ να έρθει κάποια στο σπίτι μου να μου φτιάξει ένα ταψί παστίτσιο...)

Σοφία είπε...

*fvasileiou
Μετά από τόοοοοοσα χρόνια, θα ήταν αστείο να μην το έχουμε ξεπεράσει και οι δυο!
Όσο για την μπεσαμέλ, νομίζω ότι είναι πολύ παρεξηγημένη και κρίμα γιατί δεν της αξίζει! Είναι από τα πιο εύκολα πράγματα στην κουζίνα. Τι; Δεν με πιστεύεις; Στέλνω ταψί με παστίτσιο μήπως και αλλάξεις γνώμη!!!
;-)
Καλό βράδυ Φώτη μου!