Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Ξεχνάω...

Τι κακό κι αυτό που με βρήκε; Χάνω τα λογικά μου, μου φαίνεται!!! Τι εννοώ; Ξεχνάω πολύ! Ξεχνάω σημαντικά πράγματα! Ξέχασα την γιορτή μιας φίλης μου! Ξεχνάω πράγματα που πρέπει να γίνουν στην δουλειά και τρέχω να τα προλάβω όταν τα θυμηθώ... Ευτυχώς δεν έχω κάνει καμιά γκάφα ακόμα! Γι' αυτό έχω γεμίσει το γραφείο μου με κίτρινα χαρτάκια post-it και πάλι χάνω τον μπούσουλα! Με παίρνει τηλέφωνο (πρωί) ο φίλος μου ο Μανώλης και μου ζητάει να του στείλω κάτι σε μήνυμα και γω το θυμάμαι μετά τα μεσάνυχτα (τα μαύρα μου τα μεσάνυχτα!!!). Όσο για το κινητό μου; Γεμάτο υπενθυμίσεις!!! Πριν μερικές μέρες, παρηγορούσα τον εαυτό μου και του έλεγα: "...λόγω γάμου το 'χεις πάθει...", "...φορτώθηκα πολλά...", "...πως θες να τα θυμάσαι όλα;..." κι άλλα τέτοια όμορφα! Είχα υπενθυμίσεις για τα πάντα! Αφού τώρα που έκανα εκκαθάριση, γελούσα μόνη μου, με τα χάλια μου! Μέχρι και υπενθύμιση για την μέρα του γάμου είχα βάλει!!! Λες και υπήρχε περίπτωση να το ξεχάσω! Το ξέρω, δεν έχω το Θεό μου!

Και τώρα που καταλάγιασε η φουρτούνα, η κατάσταση παραμένει ως είχε! Ξεχνάω!!! Τι να κάνω; Μου φαίνεται πρέπει να ξεκινήσω πάλι τα sudoku! Σε κάποια φάση της ζωής μου που ξεχνούσα πάλι πολύ, με βοήθησαν! Έλυνα όμως τρελά sudoku! Όταν ήμουν σπίτι είχα συνέχεια ένα περιοδικό στο χέρι, ενώ όταν ήμουν στον υπολογιστή έλυνα ηλεκτρονικά sudoku! Άντε να δούμε, θα το σώσουμε το κορίτσι ή...

16 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

Καλημέρες!!!

Δεν τα κατάφερα ποτέ με τα SODOKU οπότε Σοφάκι ετοιμάσου να με μάθεις :)

όταν το μυαλό μας είναι κουρασμένο, πάντα ξεχνάμε. Δεν είναι θέμα "γάμου" είναι ο τρόπος ζωής μας έτσι. Δεν ξέρω αν σώζεται η κατάσταση αλλά εγώ προσπαθώ να αποδεχτώ το χρυσόψαρο που κρύβω μέσα μου.

Τριπλο Κλικ είπε...

Μη στεναχωριέσαι, δεν είναι τίποτα...
Της ηλικίας είναι...Μέχρι το Αλτσχάιμερ έχεις ακόμα...
Κουράγιο... :-p

Σοφία είπε...

Δεν είναι τίποτε τα sudoku Μαλινάκι μου! Θα σου δείξω την επόμενη φορά, οκ?
Λες να κρύβω κι εγώ ένα χρυσόψαρο μέσα μου; Μάλλον! Ειδικά αν σκεφτείς ότι, ότι μου βάλεις μπροστά μου θα το φάω! Το μυαλό του μου έλειπε για να συμπληρώσω το πακετο!!!
Καλημερίτσες!

Σοφία είπε...

Μήπως περίμενα να ακούσω κάτι άλλο από σένα; Άκους εκεί Αλτσχάιμερ νέο παιδί!!!
Καλημέρα Ηρακλή μου!

Ανώνυμος είπε...

allaallaalalalalal!!!:DD::D:D
ηρθε το καλοκαιρακι!!
Καλη μου ολοι ξεχναμε ..ειδικα οταν εχουμε στο μυαλο μας χιλλιαδες πραγματα!
την καλημερα μου Σοφακι!!!

apos είπε...

Δόνια Σοφία, ένα σταυρόλεξο την ημέρα ή γυμναστική ή από το άλλο...
Όπως βλέπεις, υπάρχουν επιλογές!
Καλή σου μέρα.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Σε καταλαβαίνω Σοφάκι!
Κι εγώ τρέχω με το δικό μου γάμο κι έχω χάσει τα αυγά και τα καλάθια.
Υπομονή και θα περάσει η φουρτούνα των υποχρεώσεων!
;)

manolito είπε...

Φιλενάδα μην ανησυχείς. Συμπτώματα της ηλικίας είναι!!! Κι εγώ από τότε που 30ρισα το ίδιο παθαίνω(εδώ και 5 μέρες)... Πόσο μάλλον εσύ σαν μεγαλύτερη που είσαι!!! Αχαχαχαχα!

Υ.Γ. Η "εγχείριση" πέτυχε... αλλά ο ασθενής απεβίωσε!!! Γ..ώ την καπαροσαλάτα μου...
Μάκια!

Σοφία είπε...

Καλή παρηγοριά αυτή Κατερινάκι μου!
Καλό σου απόγευμα!

Σοφία είπε...

Αν υπάρχουν λέει... Αν και κάποιες δεν τις ήξερα! Ναι βρε, για την γυμναστική μιλούσα! ;-)
Καλό απόγευμα Apo μου!

Σοφία είπε...

Το κακό Γιώτα μου είναι, ότι μετά το τρέξιμο, μου έμεινε και η αμνησία! Καλό κουράγιο σου εύχομαι, να σου πάνε όλα όπως τα υπολογίζεις! ...και καλούς απογόνους!!!
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Κοίτα τι έπαθες; Σου είπα εγώ να μην 30ρίσεις, αλλά δεν ακούς και κανέναν μεγαλύτερο!!!
Απεβίωσε ο ασθενής; Κρίμα ρε! Τι έκανες; Θα 'ρθω εγώ να την φτιάξω βρε, μην ανησυχείς!
Μάκια!!!

Princess είπε...

κατι ήθελα να σχολιάσω εγω τώρα.. αλλα τελικά το ξέχασα.. Γαμωτο! Για την ηλικια δεν μπορω να κανω τιποτα, παω να λυσω ενα sudoku... αν θυμηθώ που ειναι το περιοδικό δηλαδή!

Ανώνυμος είπε...

καλσπερα σοφακι.σου μιλαει μια που μολις αρχισε τις μεγαλες γκαφες στη δουλεια, λογω ελλειψης ποστ ιτ! το καταλβαινω απολυτα ομως! καλη δυναμη! εγω ουτε σουντοκου δεν αντεχω να λυσω!

Σοφία είπε...

Κατάλαβα πριγκιπέσσα μου, μια απ' τα ίδια!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Ψιθυράκι μου εφοδιάσου από πολλά post-it και μπόλικο κουράγιο... Θα σου χρειαστούν!
Καλημέρα!