Δευτέρα, 26 Μαΐου 2008

Τι είναι αλήθεια και τι ψέματα;

Η φίλη μου η Αννούλα με προσκάλεσε να παίξω σ' ένα καινούργιο blogοπαίχνιδο! Και όπως είναι γνωστό, μου αρέσουν πολύ τα παιχνιδάκια και έσπευσα να παίξω!!!
Οι κανόνες έχουν ως εξής:
Γράφεις 4 προτάσεις που αφορούν εσένα.
Ζητάς από τους αναγνώστες να ψηφίσουν ποια απ’όλες είναι αληθινή.
Μόνο μία από αυτές ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

1. Έχω ζήσει ένα εξάμηνο στην Ιταλία και πιο συγκεκριμένα στην Φλωρεντία, όπου ως προπτυχιακός φοιτητής συμμετείχα στο πρόγραμμα Erasmus!!!
2. Έγινα blogger μετά από έντονη πίεση που μου άσκησε μια φίλη μου (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε!) και από τότε κόλλησα!
3. Δεν μπορώ να αντέξω περισσότερο από 1 ώρα με ένα μωρό! Τι να κάνω; Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα παιδιά! Άσε που δεν φημίζομαι για την υπομονή μου!
4. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς γάλα! Πίνω τουλάχιστον 1 λίτρο κάθε μέρα!

Ποιος θέλει να παίξει; Να προτείνω κάποιους και ας παίξει και όποιος άλλος έχει διάθεση: ο Μανώλης (μόνο παίζεις, μην ψηφίσεις και αποκαλύψεις την αλήθεια!), ο Φώτης, ο Apos, η Δανάη, η Τρελλή πριγκιπέσσα και η Lifewhispers! Περιμένω να ψηφίσετε και να παίξετε..

25 σχόλια:

john psari είπε...

ΤΟ 3 ΚΑΙ ΤΟ 4 ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ!

ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ 1 ΚΑΙ ΣΤΟ 2!

ΣΥΓΚΛΙΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟ 2 ΑΛΛΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΟ 1!

Σοφια είπε...

Καταμετρώ ψήφους... Τα αποτελέσματα μάλλον αύριο!
Καλό απόγευμα Johnny μου!

DaNaH είπε...

Ωραίο παιχνιδάκι, αλλά έχω ένα μειονέκτημα... δύσκολα μπορώ να πω ψέμματα. Θα το σκεφτώ όμως και θα προσπαθήσω να κατασκευάσω 3 αναληθείς προτάσεις για το άτομό μου, αν και σίγουρα θα δυσκολευτώ.

Και εγώ την πρώτη πρόταση ψηφίζω ως πραγματική.

manolito είπε...

Ευχαριστώ για την προσκλησούλα Σοφάκι. Η αλήθεια είναι ότι με τον τρόπο που τα έγραψες προβληματίστηκα ακόμη κι εγώ!!! Ρε λες να είναι αυτό; ...Με μπέρδεψες βρε! Προς στιγμήν όμως. Χε,χε! Δεν ήξερα ότι είσαι τόσο καλή στα ψέματα! Εγώ πάντως ψηφίζω... το 5!!! Μάκια...

apos είπε...

Ψηφίζω το 2 και υπόσχομαι να συμμετάσχω εντός της εβδομάδος, Δόνια Σοφία
(πάντως τα παιδιά ούτε εγώ τα αντέχω)

fpboy είπε...

Κοίτα , η είσαι μεγάλη γάτα και μας έχεις στήσει παγίδα με το νούμερο 2 η αυτό είναι πραγματικά!
το 2 λοιπόν, το 2 !
Αν προλάβω θα παίξω.

Princess είπε...

το δυο δαγκωτο ομως λεμε! Πλακα εχει τουτο το παιχνιδι. Για να δουμε ειμαι καλη στο να γραφω ψεμματα; (γιατι στο να τα λεω ειμαι παρα πολυ καλη, ειδικα οταν δε με ακουει κανεις!)

Άννα είπε...

Aποκλείω το 2 και 3 και θα πω και τα επιχειρηματα μου αφου δωσεις την απαντηση...
Τωρα προσανατολιζομαι στο 1...
Οκ εκει καταλήγω 1
Ευχαριστω που επαιξες

Σοφια είπε...

Δανάη μου κι εγώ ενώ ενθουσιάστηκα στην αρχή, δυσκολεύτηκα πολύ να βρω 3 ψεύτικες προτάσεις! Περιμένουμε τις δικές σου...

Μέχρι στιγμής το 1 έχει δυο ψήφους!
Καλό βράδυ!

Σοφια είπε...

Έλα που σε μπέρδεψα!!! Αν δεν με ξέρεις εσύ, δεν με ξέρεις κανένας!
Μάκια Manolito μου!

Σοφια είπε...

Να και κάποιος που έχει άλλη άποψη! Περιμένουμε τα δικά σου Apo μου!
Καλό βράδυ!

Σοφια είπε...

Δεν ξέρω αν είμαι γάτα fp μου, θα δείξει!!! Μέχρι στιγμής ισοψηφούν το 1 και το 2!
Καλό βράδυ!

Σοφια είπε...

Το 2 κι εσύ πριγκιπέσσα μου! Καταμετρώ... Άντε να δούμε και τα δικά σου ψέματα!
Καλό βράδυ!

Σοφια είπε...

Στήθος με στήθος πάει το 1 με το 2 μετά και την δική σου ψήφο Άννα μου! Για να δούμε ποια απάντηση θα βγει νικήτρια!
Εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση, το διασκέδασα πολύ!
Καλό βράδυ!

Princess είπε...

κουκουβάου μου το χρεος μου το έκανα, κι αμαρτίαν ουκ έχω (επισης τώρα τσιμπάω πιο εύκολα τους μεζέδες απο το τραπέζι, νταγκ νταγκ, δυο κεφτεδάκια, και ενα κομματι φέτα με τη μια!).

Ανώνυμος είπε...

το τρια ειναι η σωστη απαντηση.ελπιζω αν κανω παιδι να αντεχεις μαζι του πανω απο ωρα......ισως καποιο καλοκαιρι να μεινει με τη θεια οταν η μαμα θα λειπει ταξιδι για δουλειες!!!!!!!!

manolito είπε...

Ντροπή σου βρε! Προσπαθείς τώρα ως αδερφή να μπερδέψεις τον κόσμο;... δεν κατάλαβα! Η Σόφη σ' έβαλε;
Φιλιά Ειρήνη μου...

Σοφια είπε...

Το είδα πριγκιπέσσα μου! Κράτα έναν κεφτέ και για μένα!!!
Καλημέρα!

Σοφια είπε...

Να και μια καινούργια άποψη! Καταμετρώ την ψήφο για το 3, αλλά παραμένει στην κορυφή το 1 και το 2... Θα δείξει το βράδυ που θα έχουμε τα τελικά αποτελέσματα!
Καλημέρα!

Σοφια είπε...

Δεν ξέρω Manolito μου αν παραπλανεί ή όχι το παραπάνω σχόλιο!
;-)
Καλημέρα!

fvasileiou είπε...

Να μην αντέχεις τα μωρά;;;; Καταφανέστατο ψέμα!
Το γάλα δεν μου αρέσει...
1 ή 2????
.
.
.
Αποφάσισα: 1...

ΥΓ Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Επιφυλάσσομαι...

Ιφιγένεια είπε...

To 11111111111111111111111111111111
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σοφια είπε...

Τελικά δεν ήταν και τόσο καταφανέστατο!!!
Καλημέρα Φώτη μου!

Σοφια είπε...

Κι εσύ έπεσες έξω Ιφιγένεια μου!
Καλημέρα!

apple130674 είπε...

免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室