Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Τι να δω εγώ τώρα;

Η φετινή σεζόν στην τηλεόραση νομίζω ότι είναι από τις χειρότερες που έχει ζήσει τα τελευταία 18 χρόνια! Τόσα δεν αριθμεί η ιδιωτική τηλεόραση; Ανοίγω την τηλεόραση μου και μου δημιουργείται μια απίστευτη αποστροφή! Είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού, αυτά που μπορείς να κάτσεις και να παρακολουθήσεις, χωρίς να ψάχνεις απεγνωσμένα το τηλεκοντρόλ! Εννοείται ότι το πιο δυνατό χαρτί για την σεζόν που διανύουμε, είναι το "Αλ τσαντίρι νιους" και ο Λάκης Λαζόπουλος! Ποια σειρά όμως μπορείς να δεις χωρίς να βγάλεις καθόλου σπυράκια; Άλλες χρονιές θυμάμαι να μην μπορώ να διαλέξω, ανάμεσα σ' αυτές που παιζόντουσαν την ίδια ώρα! Πέρσι και πρόπερσι είχαμε το "Παρά 5"! Είχαμε και το "50 - 50" που κράτησε δυνατά κι αυτό 2 χρονάκια! Φέτος όλα πήγαν άπατα!
Ακούω κάποιους να μιλούν για τα "Μαύρα μεσάνυχτα", καλό δεν λέω, αλλά κάτι του λείπει! Άλλοι πάλι για το "Ευτυχισμένοι μαζί", αλλά δεν το έχουμε δει πολλές φορές αυτό το παραμυθάκι; Όσο για τις σειρές του ΑΝΤ-1, περιττό να πω ότι φέτος ήταν επιεικώς απαράδεκτες! Μέχρι και το άπαιχτο δίδυμο Μπουλάς - Χαϊκάλης πέρασε απαρατήρητο! Όσο δε για τις σειρές τύπου "Σε είδα"... δεν έχω και πολλά να σχολιάσω, γιατί δεν μας έχουν δείξει και τίποτε αξιόλογο!

Η μόνη σειρά που μου έχει κρατήσει παραπάνω το ενδιαφέρον, είναι τα "Υπέροχα πλάσματα". Δεν ξέρω τι είναι αυτό που με κρατάει περισσότερο! Οι χαρακτήρες των πρωταγωνιστών; Η συνεχόμενη ροή; Οι διάλογοι; Τα υπέροχα guest; Τα εξωτερικά γυρίσματα (φτάνουν πια τα φτηνά σκηνικά, στα τρισάθλια στούντιο!) που με τρελαίνουν; Η τρελή γραμματέας; Ότι και να 'ναι όμως, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο!!!

12 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Δεν έχω άποψη για το θέμα! :)

Οι s1ngles δεν έλεγαν φέτος;

Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Δεν χάνεις και πολλά!

Μπα! Ενώ τα δυο πρώτα χρόνια τους παρακολουθούσα φανατικά, τώρα νιώθω ότι το έχουν χάσει αυτό το κάτι που είχαν!
Καλημέρα γκρινιάρη μου!

Μενεξεδιά είπε...

Σοφάκι χτες έτυχε να δω και singles και Υπέροχα πλάσματα 9και τελικό χαχαχα). Το επεισόδιο των singles μου άρεσε περισσότερο, σαν να ξαναπήραν τα πάνω τους... Η απελπισία είναι τις πρωινές και απογευματινές ώρες. Εκεί πραγματικά θέλω να σπάσω το χαζοκούτι. Γενικά καλό είναι να κόβουμε τις κακές συνήθειες... μόνο που περνώντας ο καιρός αντικατέστησα την τηλεόραση με το pc.

Καλημερούδια!

Σοφία είπε...

Εγώ έχω ξενερώσει απίστευτα με τους s1ngles! Το είδα το χθεσινό επεισόδιο και δεν μου είπε τίποτε!

Το μόνο σίγουρο είναι ότι και τις ώρες που βλέπουμε τηλεόραση, έχουμε ανοιχτά και τα pc! Άρα δεν είναι και πολλά τα ψωμιά της!!!
Καλημέρα Μαλινάκι μου!

Αννα είπε...

Φέτος στην κυριολεξία δε βλέπω τίποτα...

Σοφία είπε...

Και πολύ καλά κάνεις Αννούλα μου! Μάλλον θα έχεις πιο σημαντικά πράγματα να κάνεις!!!
Καλημέρα!

mirela είπε...

Φανατικά ΣΚΑΙ.Ειδικά 9 παρά που έχει ελληνοφρενεια και αν τύχει το μπαμπά μην τρέχεις.Όλα τα άλλα για πέταμα.
Καλό απόγευμα.

Σοφία είπε...

Μωρέ δεν τον πιάνω καλά τον ΣΚΑΙ, μου κάνει πολλά χιόνια!
Καλό απόγευμα Μιρελάκι μου!

manolito είπε...

Αν και δεν είχα ποτέ πολύ χρόνο για τηλεόραση, εντούτοις θα συμφωνήσω μαζί σου. Ας ελπίσουμε ότι του χρόνου θα είναι καλύτερα τα πράγματα και στη Ελληνική τηλεόραση θα επικρατήσει... "Ειρήνη"!!! Με την καλή έννοια...
Μάκια...

DaNaH είπε...

Θα συμφωνήσω πως φέτος η τηλεόραση δεν έχει να δείξει σχεδόν τίποτα το ενδιαφέρον.

Το Παρά Πέντε και το 50-50 τα δύο τελευταία χρόνια ανέβασε πολύ τον πήχη και φέτος η τηλεοπτική σεζόν ήταν μια σκέτη απογοήτευση.

Το μόνο που παρακολουθώ είναι το s1ngles.

Έβλεπα και το Τζίτζικας και Μέρμυγκας με τον Μπουλά και τον Χαϊκάλη που - αν και δεν ήταν 50-50 - εμένα μου άρεσε. Το έκοψαν απότομα όμως και δεν ξέρω γιατί. Το τελευταίο επεισόδιο που προβλήθηκε ήταν ίσως το χειρότερο όλης της σειράς, προφανώς για αυτό κόπηκε.

Αυτά τα υπέροχα πλάσματα τα έχω δει να αναφέρονται σε αρκετά blogs αλλά δεν έχω δει ούτε ένα επεισόδιο, επομένως δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Καναδυό βιντεάκια που είδα στο YouTube όμως μου φάνηκε σαν ελληνική μεταφορά του Sex and the city. Anyway.

Ας ελπίσουμε η επόμενη τηλεοπτική χρονιά να είναι πιο ενδιαφέρουσα, γιατί η φετινή ήταν τελείως αδιάφορη!

Σοφία είπε...

Αυτό περιμένουμε κι εμείς Μανώλη μου! Επί γης "Ειρήνη"!!!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Μπορεί να έχεις δίκιο Δανάη μου και τα Υπέροχα πλάσματα να έχουν πολλά στοιχεία από ξένες παραγωγές! Αλλά ούτως ή άλλως, η τηλεόραση τα τελευταία χρόνια, δεν έχει επηρεαστεί πολύ από τις ξένες σειρές;
Καλημέρα!