Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Βιέννη (Part ΙV - τελευταίο)

Ούτε η Λάμψη να ήταν αυτό το ταξίδι! Σήμερα όμως είμαι αποφασισμένη να τελειώσω με την ξενάγηση στην πανέμορφη Βιέννη... Λάθος! Η Βιέννη έχει τελειώσει, αφού την τελευταία μέρα του ταξιδιού παραμείναμε μόνο μερικές ώρες (κάτι τελευταία ψώνια κάναμε!) και ξεκινήσαμε εκδρομούλα! Πρώτη στάση σε ένα υπέροχο μεσαιωνικό κάστρο! Το κάστρο των Λίχτενσταϊν πολύ κοντά στην Βιέννη. Το πριγκιπάτο των Λίχτενσταϊν, είναι ένα μικρό κράτος ανάμεσα στην Ελβετία και στην Αυστρία. Και απ' ότι μας είπε ο ξεναγός, είχε αρκετά ακίνητα μέσα στην Αυστρία.Το κάστρο από μακριά. Όσο πλησιάζεις, γίνετε ακόμα καλύτερο! Ένα γλυπτό έξω από το κάστρο. Ένας σκεπτόμενος άνθρωπος!
Και κάπου εδώ ξεκινάει το Αλτσχάιμερ!!! Της ηλικίας είναι βρε παιδιά! Αλλά, να... Πήγαμε σε ένα μοναστήρι που δεν θυμάμαι ούτε που ακριβώς βρίσκετε, ούτε τίποτε! Απλά θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες κι εσείς θα κάνετε ότι κάτι καταλάβατε!!!
Η είσοδος του μοναστηριού. Έριχνε ένα ψιλό χιονάκι την ώρα που φτάσαμε! Ένα γλυπτό (από τα αμέτρητα του είδους που είδαμε στην Αυστρία) που ήταν μέσα στον αυλόγυρο του μοναστηριού. Ο ναός του μοναστηριού.
Κι από κει στην λουτρόπολη του Μπάντεν.
Δεν είχε την κίνηση που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε τις προηγούμενες μέρες!Το σπίτι όπου έμεινε ο Beethoven και συνέθεσε τον "Ύμνο της Χαράς"!
Κι επειδή δεν αρκεί να ξέρουμε ότι εκεί γράφτηκε ο "Ύμνος της Χαράς", τον βλέπουμε και σε πλακάκι πεζοδρομίου!
Το Rathaus στο Μπάντεν. Μια όμορφη ξύλινη φάτνη! Αυτή τη φορά η φάτνη έχει ένα βρέφος!!! Η είσοδος ενός καφέ, που κοσμείται μεταξύ άλλων με ένα ξύλινο ομοίωμα της πριγκίπισσας Σίσυ!

Ότι είδαμε από λουτρά! Έκανε τρομερό κρύο εκείνη την μέρα και ήταν πολύ σύντομη η βόλτα μας... Προτιμήσαμε να πάμε για φαγητό!
Και κλείνω αυτό το υπέροχο πενταήμερο ταξίδι, με ένα βιντεάκι που τράβηξα με την φωτογραφική μηχανή, μέσα από το λεωφορείο. Δεν έχει πολύ καλή απόδοση, κρατάει ελάχιστα, αλλά βλέπεις τις ομορφιές ενός Αυστριακού χωριού και ακούς υπέροχη μουσική! Καλή διασκέδαση!!!

DaNaH είπε...

Ε δεν το πιστεύω! Ίδιες ακριβώς φωτογραφίες έχουμε τραβήξει!!!

Στο κάστρο των Λιχτενστάιν μπήκατε και μέσα; Εμάς μας πήγαν απλά ως εκεί, το βγάλαμε φωτογραφία μέσα από το λεωφορείο και κάναμε αναστροφή για να συνεχίσουμε για το Μπάντεν.

Και εμείς σταματήσαμε στο ίδιο μοναστήρι για μισή ωρίτσα, αλλά ούτε και εγώ συγκράτησα τι ακριβώς ήταν και για ποιον λόγο κατεβήκαμε εκεί (πέρα του διαλείμματος για τουαλέτα δηλαδή, χαχα!)

Στο Μπάντεν εμείς φτάσαμε απόγευμα και είχε ήδη νυχτώσει. Όντως εκεί είχε ψωφόκρυο!

Τη photo με το ομοίωμα τη Σίσσυ την έχω και εγώ. Έχω όμως πολλά ποστ ακόμα για να φτάσω στο Μπάντεν! Με βλέπω να'ρχεται Πάσχα και εγώ ακόμα ποστ από την Βιέννη να κάνω, LOL! :p

Ανώνυμος είπε...

π ω πω ....υπέροχες πραγματικά!~!!!!!!!!!!

ζητω τα ταξίδια!

roadartist είπε...

Οι φωτό είναι σαν να έχουνε ξεπηδήσει από άλλη εποχή..
Φανταστικά, μπράβο ;))

Σοφία είπε...

Υποθέτω ότι πήγαμε στο ταξίδι με το ίδιο πρακτορείο, γιατί έχουμε ακολουθήσει ακριβώς την ίδια διαδρομή!
Περιμένουμε τις συνέχεια στα δικά σου post...
Καλησπέρα Δανάη μου!

Ζήτω δεν θα πει τίποτε!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Καλησπέρα Γλαύκη μου!

Σοφία είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου, η γνώμη σου μετράει διαφορετικά!
Καλησπέρα roadartist!

Ανώνυμος είπε...

με μια λέξη: υπέροχες! με πολλές λέξεις: θέλω κι εγώωωωωω! με νοσταλγία: τι ωραίο κάστρο!!!!

@ Σοφία & Δανάη: Είστε *εντελώς* σίγουρες ότι ήταν μοναστήρι; :-p

Ανώνυμος είπε...

Tο μοναστήρι που αναφέρετε (και δε θυμόσαστε) λέγεται Χέιλιγκενκροϊτς.