Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Βιέννη (Part ΙΙ)

Το προηγούμενο post το έκοψα λιγάκι απότομα, αλλά επέστρεψα και θα σας μεταφέρω το εορταστικό κλίμα στην Βιέννη! Που είχαμε μείνει λοιπόν; Α! Ναι, στην μέση της δεύτερης μέρας, δηλαδή στην παραμονή των Χριστουγέννων. Μετά από την επίσκεψη μας στον ναό του Αγίου Στεφάνου, η ξενάγηση περιλάμβανε βόλτα στο ανάκτορο Schonbrunn, την πρώην θερινή κατοικία των Αψβούργων. Το κακό είναι ότι όταν τελείωσε η ξενάγηση, είχε νυχτώσει και δεν μπόρεσα να αποθανατίσω τους υπέροχους κήπους. Αν και δεν ήταν έτσι όπως πρέπει να τους δει ο κάθε επισκέπτης. Την προηγούμενη φορά που είχα επισκεφτεί το ανάκτορο, ήταν Πάσχα και οι κήποι ήταν φανταστικοί! Καμία σχέση μ' αυτό που είδαμε τώρα!Το ανάκτορο Schonbrunn από μακρυά.Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο έξω από το ανάκτορο και μερικά από τα ξύλινα σπιτάκια, που αποτελούσαν το Χριστουγεννιάτικο παζάρι στο Schonbrunn.
Μετά το τέλος της ξενάγησης είχαμε χρόνο ελεύθερο, έτσι αποφασίσαμε να πάμε να τσιμπήσουμε κάτι. Έλα όμως που δεν τα υπολογίσαμε σωστά! Την παραμονή των Χριστουγέννων, στις 2-3 το μεσημέρι, κλείνουν τα πάντα και οι καθολικοί έχουν συνήθειο να μένουν στα σπίτια του! Μάταια λοιπόν περπατήσαμε όλη την Mariahilfer για να βρούμε κάτι να φάμε... Έστω KFC! Τίποτε!!! Έτσι αποκαμωμένοι, καταλήξαμε στο ξενοδοχείο, όπου είχαμε κάνει κράτηση για το Χριστουγεννιάτικο δείπνο. Και ενώ υπολογίζαμε να φάμε κατά τις 9, τελικά αλλάξαμε άποψη (η πείνα βλέπεις!) και κατεβήκαμε στις 7! Εδώ να κάνω μια μικρή παρένθεση και να πω ότι στο ίδιο ξενοδοχείο, διέμενε η Μαίρη Λίντα, ο Τέρης Χρυσός, η Λιζέτα Νικολάου, η Άννα Μουζάκη... Ποιοι είναι όλοι αυτοί; Ρωτήστε την γιαγιά σας ή τον παππού σας και θα σας ανοίξουν τα μάτια! Περάσαμε λοιπόν πολλές ώρες γελώντας μαζί τους, με την διακριτική τους παρουσία στο ξενοδοχείο (φορούσαν γυαλιά ηλίου όλη μέρα για να μην τους αναγνωρίσουν... Γυαλιά πραγματική υπερπαραγωγή!!!) και τα υπέροχα αγγλικά τους! Ακόμα θυμάμαι το γέλιο του σερβιτόρου όταν ο Τέρης Χρυσός παράγγελνε για όλη την παρέα!!!
Εύχομαι στην υγεία μας, λίγο πριν έρθει το φαγητό! Δεν ήξερα τι θα ακολουθήσει!!! Μείναμε νηστικοί! Το δείπνο αποτελούνταν από τέσσερα πιάτα, αλλά τα πιάτα αυτά ήταν άδεια!!! Αυτή η Γαλλική κουζίνα μας έφαγε! Δεν θα ξεχάσω ποτέ την σούπα, με το άγνωστης προελεύσεως κεφτεδάκι μέσα της (όχι, δεν το το χαρακτηρίσω όπως η αδερφή μου!) και το βλέμμα απόγνωσης του γαμπρού μου από την πείνα! Τουλάχιστον το διασκεδάσαμε...
Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε πολύ νωρίς, για μια ημερήσια εκδρομούλα στο Σάλτσμπουργκ. Πρώτη μας στάση όμως ήταν ένα μικρό γραφικό χωριουδάκι στις Άλπεις, το Sankt Gilgen όπου γεννήθηκε η μητέρα του Motzart.
Μια φάτνη-ζωγραφιά από το international school του χωριού. Από το χωριουδάκι ξεκινούσε το τελεφερίκ, που πήγαινε τους σκιέρ στις πίστες! Η πλατεία του χωριού. Μια από τις χιλιάδες βιτρίνες, γεμάτες με τα πασίγνωστα σοκολατάκια Motzart! Ο ξεναγός μας, μας είπε πως τα καλύτερα είναι της Mirabell, παρ' όλα αυτά εξακολουθώ να τα σιχαίνομαι! Αυτό το μάρτσιπαν είναι άθλιο! Η εκκλησία του χωριού. Πραγματικά το χωριουδάκι αυτό με μάγεψε! Στην διαδρομή προς Σάλτσμπουργκ, συναντήσαμε και το ξενοδοχείο που είχε μείνει η Εθνική μας το καλοκαίρι στο Euro! Το ξέρω ότι η φωτογραφία είναι χάλια, αλλά την έβγαλε η αδερφή μου μέσα από το λεωφορείο!
Και φτάσαμε επί τέλους στο Σάλτσμπουργκ! Στο Mirabell Palace.
Στο Mirabell Palace φιλοξενούνται διάφορες εκθέσεις... Όχι ότι προλάβαμε να δούμε και τίποτε!
Το άγαλμα του μεγαλύτερου μαέστρου που πέρασε από την Αυστρία. Μιλάω βέβαια για τον Ελληνικής καταγωγής Χέρμπερτ φον Κάραγιαν!
Πανέμορφο το Σάλτσμπουργκ! Ήθελα πολύ να επισκεφτώ το κάστρο (αυτό που φαίνεται πάνω ψηλά), αλλά οι ώρες που είχαμε στην διάθεσή μας, αλλά και το κρύο, δεν μας επέτρεψαν να φτάσουμε εκεί... Next time!
Το σπίτι που γεννήθηκε ο Motzart!
Το μικρότερο σπίτι στο Σάλτσμπουργκ, ούτε δυο μέτρα μήκος!
Η κουκουβάγια παρέα με πολλές ξυλόγλυπτες κουκουβάγιες! Και βέβαια κρατάω μια κούπα ζεστό κρασάκι, αφού έχω καταβροχθίσει κάτι λουκάνικα, μια ολόκληρη πατάτα (υπέροχη! Ψητή με σάλτσα ταρτάρε... Ελπίζω να την λέω σωστά!) και μερικά πρέτσελ!

Σ' αυτό το όμορφο καφενεδάκι ήπιαμε σοκολάτα... Όμορφο περιβάλλον, πολύ ωραίο γλυκάκι, αλλά άθλια σοκολάτα! Είχε τόσο γάλα μέσα, που έπιασε πέτσα! Μπλιάχ!!!
Έφτασε στο τέλος και το δεύτερο μέρος, άρα αναγκαστικά θα υπάρξει και τρίτο... Καλό σας κουράγιο!

DaNaH είπε...

Αλληλοσυμπληρωνόμαστε βλέπω! Και εμείς πήγαμε στο Σάλτσμπουργκ αλλά έχουμε 2-3 ποστ ακόμα ώσπου να φτάσουμε εκεί! Προέχει το δεύτερο μέρος της βόλτας στο κέντρο και η αλλαγή του χρόνου! Υπομονή!

Ούτε εμείς καταφέραμε να ανεβούμε στο κάστρο λόγω περιορισμένου χρόνου. Maybe next time όπως λες και εσύ!

Πολύ ωραίες οι photos σου και η περιγραφή σου.

Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Hooray! θα έχει και τρίτο μέρος! Λένε ότι το Σάλτζμπουργκ είναι υπέροχο. Όταν ήμουν Μόναχο ήθελα να το επισκεφτώ, αλλά προτίμησα να πάω στο Neuschwanstein. Η φωτό με τις κουκουβάγιες είναι τέλεια! Σας λυπήθηκα, όμως, εκεί που πεινούσατε. Μετά από τόσες ώρες υπομονή να σας βγουν πιάτα gourmet... πρέπει να ήταν σκέτη απογοήτευση. Πάλι καλά που το διασκεδάσατε. Εγώ θα ήμουν μέσα στη γκρίνια. Το μάρτσιπαν είναι άθλιο. Είχα αγοράσει κάποτε μάρτσιπαν καπουτσίνο και το κράτησα ανέπαφο μέχρι που έληξε... Φιλιά!!

fvasileiou είπε...

Τι τέλεια που είναι όλα! Ακόμα κι ο Τ. Χρυσός είχε κάτι από τη λάμψη των βιεννέζικων Χριστουγέννων - ή εγώ έχω ξετρελαθεί τόσο πολύ;

Ανώνυμος είπε...

Σοφουλίνι μου , τέλειες οι φωτό! Χιόνι δεν είχε ε; Το σκουφάκι πάντως..όλα τα λεφτά χιχιχιχιχι
Άντε και στο επόμενο ταξίδι σύντομα!
ζζζζζφιλάκια:)

KitsosMitsos είπε...

Αυτά είναι τα ωραία! Είχα δει τη Βιέννη Πάσχα - το καλό ήταν ότι ήταν όλα ανθισμένα.
Αλλά σίγουρα τα χριστούγεννα είναι μια εποχή που της πάει!

roadartist είπε...

Καταπληκτική η Βιέννη, δεν έχω πάει ποτέ!! Πολύ ωραίο ποστ μπράβο σου και σε ευχαριστώ για το ταξίδι..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΒΙΕΝΝΗ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Σοφία είπε...

Ούτε κι εμένα μου αρέσουν τα σοκολατάκια Mirabell. Τα Mozart-Herzl είναι πολύ καλύτερα, αλλά τα βρίσκεις κυρίως στη Γερμανία.

Στο κάστρο του Σάλτσμπουργκ ανέβηκα και έχω και φωτογραφίες. Μήπως να κάνω ποστ συμπληρωματικό των δικών σας;

Στο Neuschwanstein δεν έχω πάει αλλά το έχω στα υπόψην για την επόμενη φορά που θα ξαναβρεθώ στο Μόναχο.

Σοφία είπε...

Πω, πω! Μαζεύτηκε κόσμος εδώ μέσα και γω δεν έχω πάρει χαμπάρι!

*DaNaH
Αυτό βλέπω κι εγώ! Συμπληρώνουμε η μια την άλλη με τις φωτογραφίες μας και τις περιγραφές μας! Κρίμα όμως που δεν έχεις κι εσύ φωτογραφίες από το κάστρο, θα έβλεπα πως ήταν... Περιμένουμε τις φωτογραφίες από το Σάλτσμπουργκ!
Καλό βράδυ!

*Uncle Scrooge
Ναι, θα 'χει και τρίτο μέρος, αλλά να δούμε πότε θα γίνει! Έχω πήξει στο ξενύχτι και δεν έχω χρόνο να σταθώ μπροστά στον υπολογιστή!
Την επόμενη φορά που θα πας στο Μόναχο (είμαι σίγουρη όταν θα υπάρξει επόμενη φορά! Είναι κάτι σαν έρωτας!!!), μην χάσεις την ευκαιρία να δεις το Σάλτσμπουργκ, πραγματικά αξίζει!
Μην νομίζεις επειδή το διασκεδάσαμε, ότι δεν ήμασταν μέσα στην γκρίνια! Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από μια νηστική κουκουβάγια!!! Μέχρι που έπεσε στο τραπέζι η ιδέα να μην πάμε για ύπνο και να περιμένουμε να φάμε πρωινό! Μπορείς να φανταστείς τι έγινε το επόμενο πρωί!!!
Καλό σου βράδυ! Φιλιάαααα!

*Φώτη
Ήταν τέλεια! Κρίμα που όλα τα ωραία κρατάνε λίγο...
Τα βιεννέζικα Χριστούγεννα είχαν μια φοβερή λάμψη! Κρίμα που δεν μπορώ να πω το ίδιο για τον Τέρη Χρυσό!!!
Καληνύχτα Φώτη μου!

*Νανά
Όχι άλλο χιόνι Νανά μου, όπως λέμε όχι άλλο κάρβουνο! Ξέρεις ότι φέτος το έφαγα με το κουτάλι, δεν θα άντεχα να είχε κι εκεί!
Το σκουφάκι είναι τέλειο, γιατί είναι απ' τα χεράκια της αδερφής μου!
Όσο για το επόμενο ταξίδι... Ξέρεις εσύ που!
Φιλάκια!!!

*KitsosMitsos
Κι εγώ έτσι έλεγα, ότι της πάει η άνοιξη, που είναι όλα ανθισμένα! Αλλά τα Χριστούγεννα έχουν άλλη αίγλη!
Καλώς ήρθες στο φτωχικό μου, καλό βράδυ!

*roadartist
Χαίρομαι που σου άρεσε το post μου και που κατάφερα να σε ταξιδέψω έστω και λίγο! Πάντως αν έχει κατά νου ένα ταξιδάκι, στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Καληνύχτα!

*JK O SKPOYTZAKOS
Καλή χρονιά και σε σένα Σκρουτζάκο και καλώς ήρθες στο φτωχικό μου!
Πίστεψε με, πολλές φορές οι φωτογραφίες και η περιγραφή ενός άλλου ανθρώπου, δεν είναι ικανές να σου δείξουν την ομορφιά που μπορούν να δουν τα δικά σου μάτια!
Καλό σου βράδυ!

*Σοφία
Καλώς την συνονόματη!
Τα σοκολατάκια που λες δεν τα έχω δοκιμάσει, αν και πέρσι τέτοιο καιρό είχα πάει Γερμανία. Βέβαια αν περιέχουν μάρτσιπαν, δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να τα φάω κι αυτά!
Κάνε ένα post με το κάστρο, γιατί βλέπω να μου μένει ποθημένο!
Καληνύχτα!

fpboy είπε...

Kαλησπέρα και καλή χρονιά!
Τέλειο το Σάλτσμπουργκ και οι φωτό και όλα !
Ωραία εκδρομή!

Ανώνυμος είπε...

"Το ανάκτορο ήταν πολύ επιβλητικό, αλλά δυστυχώς δεν επιτρεπόταν να βγάλουμε φωτογραφίες στο εσωτερικό του! Το πιο ωραίο όμως ήταν ο ξεναγός μας ο Φάνης! Ένας άνθρωπος που είχε απίστευτες γνώσεις, αλλά τις μετέδιδε με έναν ασυνήθιστο τρόπο! Ένιωθα σαν να βλέπω μεσημεριανή εκπομπή (ο τρόπος που μιλούσε θύμιζε τον Σόμπολο! Ναι, τον γνωστό δημοσιογράφο!), δηλαδή μας έλεγε όλα τα ιστορικά στοιχεία, αλλά τα συνδύαζε με τα κουτσομπολιά της εποχής! Απολαυστικότατος!!!"

ο Φάνης είναι απλά... ΘΕΟΣ!
Ο πρώτος μου δάσκαλος στις ξεναγήσεις, αυτός που με έπεισε να βγάλω και τη σχολή ξεναγών Αυστρίας...
ΟΛΟΙ όσοι τον έχουν ξεναγό τον λατρεύουν, γιατί ξέρει να συνδυάζει τις απίστευτες γνώσεις, όπως είπες, με διάφορες πικάντικες-ροζ λεπτομέριες που τις περισσότερες φορές είναι ότι μένει στη μνήμη των περισσότερων...
Για παράδειγμα.. μπορεί κανείς να μη θυμάται πότε χτίστηκε το Schönbrunn, αλλά όλοι γνωρίζουν τη θεωρία: γιατί το κρεβάτι στη κρεβατοκάμαρα του νεαρού συζυγικού ζεύγους είναι τόσο... φαρδύ! :ΡΡ
Όσοι δεν τον λατρεύουν εδώ στη Βιέννη, απλά τον ζηλεύουν! :)
Και πάλι...
τους χαιρετισμούς μου και τα φιλιά μου απ' τη χιονισμένη Βιέννη :)