Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Μήνας γενεθλίων..

Νομίζω ότι ο μήνας που πέρασε, έχει τα περισσότερα γενέθλια για μένα. Τον "χορό" των γενεθλίων άνοιξε ο γαμπρούλης μου στις 09/01. Να σε χαιρόμαστε γαμπρούλη μου!
Ακολούθησε ο ένας εκ των δυο κολλητών μου στις 11/01 και μελλοντικός μου κουμπάρος. Αφού σου το έταξα βρε κουμπάρε, εγώ θα σε παντρέψω!
Στην συνέχεια (στις 12/01) έχει γενέθλια ένας παιδικός μου φίλος, που τα τελευταία 12 χρόνια ζει στην Αυστρία... Ώρες στα τηλέφωνα και στο msn!
Στις 24/01 έχει σειρά ο Μήτσος, φίλος από τα φοιτητικά χρόνια. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις διακοπές που κάναμε (μεγάλη παρέα και η καλύτερη ever) στην Σύρο! Με Πιτσιλαδή, καπαροσαλάτα και τρελό κέφι!
Την αμέσως επόμενη μέρα (στις 25/01) έχει γενέθλια ο πιο σημαντικός άνθρωπος της ζωής μου, κι ας μην της το λέω συχνά! Η αγαπημένη μου αδερφούλα έγινε... Σιγά μην σας πω!!!
Μια μέρα μετά έχει γενέθλια ο ανεψιός μου. Ακόμα θυμάμαι την αδερφή μου να παρακαλάει να γεννηθεί την ίδια μέρα μ' αυτήν! Μόλις 2 ετών, ο μικρός μας αντάρτης , μπορεί να μην έχει μιλήσει ακόμα, αλλά μπορεί κάλλιστα σε 3 δευτερόλεπτα να σου γκρεμίσει το σπίτι από τα θεμέλια!!! Ταλέντο ο μικρός μας!
Τελευταία στην λίστα μου (αύριο στις 04/02) η μικρή μου Χαρά, όνομα και πράγμα! Η ανεψούλα μου γίνεται 4 και ήδη μας πουλάει και μας αγοράζει! Τόσο νάζι και σκέρτσο μαζεμένο σ' ένα πλασματάκι γίνεται; Της πήρα δώρο για τα γενέθλια της ένα υπέροχο κόκκινο παλτό. Με αγκάλιασε, με φίλησε χίλιες φορές! Δεν ήθελε να το βγάλει από πάνω της, κι όταν πλέον την καταφέραμε να το βγάλει, το κρέμασε σχολαστικά σε μια κρεμάστρα και το έβαλε στην ντουλάπα της. Μετά από ώρα ήρθε στο δωμάτιο μου: "Σεία (Θεία) μου, σου πω κάτι;" (κλασσική ερώτηση που δεν περιμένει απάντηση) "είναι το πιο όμορφο παλτό που είχα ποτέ"!!! Γιατί βρε αγάπη μου; Είχες πολλά παλτό; Πως μετά να μην λατρεύεις αυτό το πλασματάκι;
Να σας χαίρομαι όλους, να ζήσετε χρόνια πολλά γιατί σας χρειάζομαι δίπλα μου!

Υ.Γ.= Είμαι τρελή από χαρά σήμερα! Έμαθα ότι θα γίνω πάλι θειούλα και αυτή τη φορά από την αδερφούλα μου!!!

6 σχόλια:

Αννα είπε...

Να τους χαιρεσαι ολους!!!Να μαι καλα, ευτυχισμενοι και υγιεις και να τους εχεις για παρα παρα πολλα πολλα χρονια διπλα σου!!!
Με το καλο να ερθει και το νεο μελος στην οικογενεια!!!

Roadartist είπε...

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!

Αυτά είναι αληθινά ευχάριστα νέα!!!

Να τους χαίρεσαι όλους!!

U.S. είπε...

ειναι σπουδαιο να εχεις καλους ανθρωπους γυρω σου! Να τους χαιρεσαι ολους και να σε χαιρονται κι εκεινοι! Στελνω τα φιλια μου!

Σοφία είπε...

*Άννα
Σ' ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου για τις όμορφες ευχές σου!
Φιλιά!

*Roadartist
Είναι υπέροχα νέα φιλενάδα μου! Πραγματικά δεν έχω λόγια...
Σε φιλώ!

*U.S.
Είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην ζωή, να έχουμε σπουδαίους ανθρώπους γύρω μας! Δόξα το Θεό, νιώθω πολύ ευλογημένη σ' αυτόν τον τομέα!!!
Πολλά φιλιά!

fvasileiou είπε...

Ω νέο μωρό στην οικογένεια!
Με το καλό να έρθει!!!

Και να τους χαίρεσαι όλους-όλους!

Σοφία είπε...

*fvasileiou
Καινούργιο μέλος Φώτη μου, που μας έχει φέρει τρελό ενθουσιασμό! Να είσαι καλά για τις ευχές σου!
Καλό βράδυ!