Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Τι ώρα είναι;

Τι μέρα είναι; Και ποια χρονιά;;;


Να γκρινιάξω λιγάκι; Πειράζει; Έλα μωρέ, λίγο μόνο! Χτυπάει το ξυπνητήρι και δεν ξέρω γιατί; Είναι πρωί και πρέπει να πάω για μάθημα; Είναι βράδυ και πρέπει να πάω για δουλειά; Μάλλον τα έχω παίξει λιγάκι! Ξυπνάω στις 8:30 για να πάω στο σεμινάριο, γυρνάω σπιτάκι μου στις 3. Το μόνο που έχω κουράγιο να κάνω, είναι να πέσω για ύπνο! Ξυπνάω κι όταν ξυπνάω έχει πλέον νυχτώσει έξω. Και πρέπει τώρα εγώ να ετοιμαστώ για δουλειά, που θα με πάει στην καλύτερη περίπτωση (όπως χθες) έως τις 5. Ξανά για ύπνο κατά τις 6 και στο πόδι σύντομα για μάθημα! Εγώ πότε ακριβώς θα ζήσω;;;
Και σαν να μην μου έφτανε όλο αυτό, χθες κουβαλούσα και μια τεράστια περούκα! (Οι φωτογραφίες βγήκαν το πρώτο μισάωρο, μετά δεν σήκωσα κεφάλι!)

(Η αφεντομουτσουνάρα μου!)
(Μαζί με την Χαρά)
(Όλο το team του μαγαζιού... ή σχεδόν όλο!)
(Με τον φίλο μου τον πιγκουίνο, που παραπονιέται ότι δεν τον έχω ξαναβάλει στο blog μου)
Όσο για το τι θα ντυθούμε σήμερα στην δουλειά... Μην το ρωτάτε! Σύντομα κοντά σας με περισσότερο φωτογραφικό υλικό!!!

6 σχόλια:

Princess είπε...

Υπομονη να πω; Χαζομαρα θα πω! Ναχεις παντα κεφι και δυναμη, κι ολα θα τα καταφερεις -και οσο για το ποτε θα ζησεις, ζεις βρε, δε το πηρες χαμπάρι; (Μα καλα τι ντυθηκατε boney m και james brown?)

U.S. είπε...

καλά, έχετε τρελή πλάκα!! γαμάτες οι περούκες :)
κάνε υπομονή, σοφία μου, τα καλύτερα έρχονται!!
φιλιά πολλά πολλά!

Σοφία είπε...

*Princess
Έχω σχεδόν πάντα κέφι και δύναμη! Αλλά να μωρέ, καμιά φορά λιγάκι πέφτω...
Boney M; Μάλλον ή κάτι τέτοιο!
Καλό βράδυ πριγκηπέσα μου!

*U.S.
Νομίζω Διονυσάκο μου ότι αυτή η περούκα φτιάχτηκε για μένα! Σαν να ήταν τα μαλλιά μου!!!
Φιλί!

vaso είπε...

Τι να πω γι'αυτό το συνολάκι...διαχρονικό. θα σε θυμάμαι πάντα με το μπλε βελούδινο κοστούμ...θΕΙΚΌ!!!

Σοφία είπε...

*vaso
Εννοείται ότι το μπλε, βελούδινο κουστούμι μου είναι θεϊκό! Είχα κάνει θραύση τότεςςς!!!!! Αλλά διακρίνω μια ειρωνεία, μήπως ζηλεύεις λιγάκι Βασούλα μου, που εσύ δεν είχες;;;
;-)
Φιλάκια πολλά, μας λείπει ρε!!!

Σοφία είπε...

Η περούκα πάντως είναι θεϊκή!!