Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Valentine who?

Αυτές τις μέρες είχα κατά νου να γράψω κάτι για την γιορτή του αγίου Βαλεντίνου. Αν την πιστεύω ή είναι αυτό που λένε όλοι, ότι είναι μια εμπορική γιορτή. Αν την έχω γιορτάσει ποτέ ή ανήκω στην κατηγορία που γιορτάζει κάθε μέρα τον έρωτα του. Τι θα ήθελα εγώ σήμερα γι' αυτή τη μέρα... Και θα ήθελα πολλά, άλλο αν δεν τα έχω!!!
Αλλά πραγματικά μετά βίας κρατάω τον υπολογιστή ανοιχτό! Η φωνή μου δεν είναι εδώ, δεν ξέρω που την ξέχασα χθες το βράδυ... Ή μάλλον σήμερα το πρωί που γύρισα σπίτι, αποκαμωμένη από 9,5 ώρες τρελό τρέξιμο! Κάποιος θα μου την πήρε και δεν θα το κατάλαβα! Κάποιος που ζήλεψε την υπέροχη φωνή μου!!! Και δεν είναι τίποτε άλλο, αλλά θα μου χρειαστεί για απόψε το βράδυ. Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω γι' αυτό: ή θα συνεννοούμαι με χαρτάκια ή θα πρέπει να δανειστώ μια φωνή! Θέλω όμως μια ωραία, γλυκιά, μελωδική φωνή. Να μου ταιριάζει...

Πολύ θα ήθελα μια τέτοια φωνή!!!
Υ.Γ.1= Έξω χιονίζει τρελά και εγώ έχω μια απίστευτη χαρά!!! Γιατί; Γιατί αυτό σημαίνει μια πολύ πιο ήρεμη βραδιά...
Υ.Γ.2= Αν καταφέρω να επιβιώσω από το σημερινό βράδυ και δεν με μαζέψουν νεκρή από την κούραση... Αύριο θα την κάνω για Σαλονίκη! Νομίζω ότι δικαιούμαι κι εγώ μια μέρας διασκέδαση!

5 σχόλια:

Σοφία είπε...

Για τη φωνή προτείνω μέλι και λεμόνι. Και για την περίπτωση που δεν πιάσει το κόλπο, πάρε μαζί σου στυλό και μερικά post-it ;-)

Princess είπε...

Με τετοια ματια κουκλα μου, τι να τηνε κανεις τη φωνη; Θα συννενοεισαι με τα μάτια -κι οποιος δεν καταλαβαινει, ας προσεχε! (Γμτ ζηλευω το χιονακιιιιι!!!!)

Σοφία είπε...

*Σοφία
Σοφάκι μου το μέλι το σιχαίνομαι, όσο κι αν σου ακούγετε χαζό αυτό! Ούτε να το μυρίσω δεν μπορώ!!!
Καλή Σαρακοστή!

*Princess
Βιβίκο μου καμιά φορά δεν αρκούν τα μάτια, ειδικά όταν έχει πολύ σκοτάδι!!!
Στο επόμενο χιονάκι σε περιμένω να το απολαύσουμε! Ε! Μα τι; Μόνο να λες ξέρεις, αν όμως δεν κουνηθείς λιγάκι απ' τα αυγά σου δεν θα το δεις! Έχεις ανοιχτή πρόσκληση, όποτε θέλεις να ανέβεις στην "εξωτική" πόλη μου!
Φιλιά και καλή Σαρακοστή!

U.S. είπε...

δικαιούσαι πολύ περισσότερες μέρες διασκέδαση! γι' αυτό να προσπαθείς να περνάς καλά κάθε μέρα, κάθε στιγμή!
φιλιά πολλά!

Σοφία είπε...

*U.S.
Εγώ το προσπαθώ, απλά πολλές φορές δεν μου βγαίνει...
Καλό βράδυ, φιλιά!