Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Πρώτη εγγραφή...

Η πρώτη μου επαφή με τα blog ήρθε μέσω τηλεόρασης (κάνει και κάτι σωστό που και που το χαζοκούτι!). Μαθαίνοντας την ιστορία της Αμαλίας, δεν μπόρεσα παρά να ανατρέξω στο internet και να δω περί τίνος πρόκειται. Περνάω πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή λόγω δουλειάς, αλλά η άγνοια...
Ήταν φοβερή η πρώτη επαφή με τα blog. Πρώτα της Αμαλίας, μια ανατριχιαστική προσωπική εμπειρία που κανένας δεν θα ήθελε να ζήσει. Ο καθένας όμως φαντάζομαι ότι έχει ζήσει κάτι ανάλογο, σε μικρότερο βαθμό ίσως και χωρίς την κατάληξη που είχε της Αμαλίας.
Μετά από ψάξιμο ήρθε ο Γρηγόρης ( deliogos.blogspot.gr ) που με μάγεψε. Ιστορίες, που δεν ξέρω εάν είναι αληθινές, αλλά που θα μπορούσαν κάλλιστα να πάρουν την θέση που του αρμόζει στην βιβλιοθήκη μου. Είχα μάθει να διαβάζω μόνο ότι μπορούσα να κρατήσω στο χέρι μου και τώρα έχω κείμενα αξιόλογα μπροστά στην οθόνη μου.
Αφού περιηγήθηκα αρκετά στα blog, άρχισα να συναντάω και γνωστές φυσιογνωμίες! Έτσι βρήκα τον Ηρακλή ή κατά blogκοσμο seftelos.blogspot.com Είδα φωτογραφίες του επί το έργο, καθώς και άλλες με την Βασούλα του, φίλη μου και "συμβουλάτορα" μου τον τελευταίο καιρό!!!
Μετά από πολύ σκέψη (πέρασε ένα τετράμηνο - πεντάμηνο από τότε) αποφάσισα ότι θέλω και γώ να περιπλανηθώ στα blog, κάποιοι να με διαβάσουν, κάποιοι να συμφωνήσουν με τις απόψεις μου, κάποιοι να με θεωρήσουν απαράδεκτη... αρκεί να υπάρχουν συναισθήματα!