Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Φλιτζάνια, χαρτιά και άλλα...

Τι μπορεί να δει ένας άνθρωπος μέσα σ' ένα φλιτζάνι;
Τι μπορεί να δεί ένας άνθρωπος πάνω στα χαρτιά μιας τράπουλας;
Τι μπορεί να δει ένας άνθρωπος στην παλάμη του χεριού;

Νομίζω ότι πρέπει να είσαι πολύ αφελής για να πιστεύεις ότι όλα αυτά που σου λένε, μπορούν να είναι πραγματικότητα! Το μόνο στο οποίο μπορώ να πιστέψω, είναι στην ικανότητα ενός ανθρώπου να αναγνωρίζει τους ανθρώπους που έχει απέναντί του. Ψυχολογείς τους απέναντι σου και τους δίνεις στοιχεία του χαρακτήρα τους, ίσως τους λέει πράγματα που θέλουν να ακούσουν!

Παρ' όλα αυτά που πίστευα πάντα (γι' αυτό και ποτέ δεν είχα δεχτεί να μου πουν πράγματα που αφορούν το μέλλον μου), έρχομαι τώρα να ξανά σκεφτώ όλη αυτή την ιστορία. Την Κυριακή άκουσα πράγματα που δεν φανταζόμουν ποτέ! Πέρα απ' αυτά που πραγματικά φαίνονται, πως μπορεί να σου πει ένας άνθρωπος, που σε βλέπει για πρώτη φορά, που έχει έρθει από άλλη χώρα και μιλάει μετά βίας την δική σου γλώσσα, πράγματα που σου έχουν συμβεί και διαλόγους που έχει κάνει επ' ακριβώς;

Ίσως ένας λόγος που δεν τα παραδεχόμουν όλα αυτά να είναι γιατί φοβάμαι! Φοβάμαι το μέλλον, φοβάμαι για το τι θα γίνει παρακάτω, φοβάμαι για τον ίδιο μου τον εαυτό! Ότι δηλαδή μπορεί να επηρεαστώ τόσο πολύ απ' όλα αυτά που ακούω, που μπορεί υποσυνείδητα να οδηγήσω εγώ την ζωή μου εκεί που θα μου πουν! Βέβαια αν δεχτώ ότι αυτά που μου βρήκαν, πρέπει να ξαπλώσω και να περιμένω!!! Έτσι γίνετε αν σου βρουν κρεββάτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: