Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Τρίτη και 13...

Όχι, δεν είμαι καθόλου προληπτική! Δεν μ' ενοχλούν οι μαύρες γάτες (λάτρεύω κάθε ζωό, ότι χρώμα και να 'χει), δεν μ' ενοχλούν οι ανοιχτές σκάλες, δεν μ' ενοχλεί η σημερινή μέρα! Αντιθέτως, το 13 είναι το τυχερό μου νούμερο. Όσο και να φαίνεται παράξενο σε κάποιους, το 13 δεν μου προξενεί τρόμο. Ίσως γιατί δεν μου 'χει συμβεί ποτέ κάτι κακό. Μου 'χει τύχει να βρω χρήματα τέτοια μέρα! Αλλά ποτέ κάτι κακό. Όλα νομίζω ότι βρίσκονται μέσα στο μυαλό μας. Αν ξυπνήσω με την λογική ότι δεν μπορεί, κάτι θα μου συμβεί σήμερα... Δεν μπορεί παρά να μου συμβούν τα χειρότερα ή να νομίζω ότι τα πάντα μου πάνε στραβά!
Προσπαθώ να σκέφτομαι αισιόδοξα, πολλές φορές κανονίζω σημαντικά πράγματα τέτοιες μέρες και ξέρω, είμαι πεπεισμένη ότι όλα θα πάνε καλά! Σήμερα λοιπόν θα βάλω τα χειμωνιάτικα λάστιχα στο citroenάκι μου. Όχι ότι είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, αλλά είναι κάτι που πρέπει να κάνω και θα το κάνω σήμερα, για να έχω καλά ταξίδια όλο το χειμώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: