Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Run Forest, run...

Κάτι τέτοιες μέρες με κάνουν να νοσταλγώ τα σχολικά μου χρόνια! Και πιστέψτε με, είναι ότι χειρότερο για μένα! Δεν ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που θα γύριζαν ευχαρίστως στο σχολείο. Όχι, όχι! Ούτε σαν σκέψη δεν μπορώ να τ' ανεχτώ! Να μου πεις στα φοιτητικά χρόνια, πολύ ευχαρίστως! Είχαν άλλη βαρύτητα και ξεγνοιασιά. Το σχολείο όμως... μπλιαχ!!!
Η σημερινή μέρα λοιπόν ήταν του απόλυτου τρεξίματος, απ' αυτές που λες: "Άξιος ο μισθός μου" ή "Το βγάλαμε και σήμερα το μεροκάματο". Δεν πρόλαβα ούτε να ανασάνω, βγήκα απ' το γραφείο περίπου στις 10:00 και πήγε 3:00 για να βρω τον δρόμο της επιστροφής! Και όταν έχεις να κάνεις με δημόσιες υπηρεσίες, οι ρυθμοί πέφτουν! Δεν λέω ότι δεν δουλεύει κανένας, απλά ζουν όπως στο Τενεσί που έλεγε και η διαφήμιση! Εκεί κανένας δεν βιάζεται!!!
Μετράω την ώρα για να την κάνω και να βρεθώ στο σπιτάκι μου και ακόμα περισσότερο στο ζεστό μου κρεβατάκι! Και όσο σκέφτομαι ότι τις επόμενες δυο μέρες δεν δουλεύω... Άρχοντας είμαι!
Καλό Σαββατοκύριακο και καλή αντάμωση από Δευτέρα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Σοφάκη, να περάσεις όμορφα!

Σοφία είπε...

Ήταν πολύ όμορφο Νιόβη μου! Πάνω απ' όλα ξεκουράστηκα.
Σου στέλνω μηνύματα στα κείμενα σου και χάνονται! Τι έχω πάθει; Κάτι τρέχει πάλι μ' αυτό το spam που λέγατε; Θα το πω στην μαμά μου!