Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Τάδε έφη...

Pablo Picasso:
Οι υπολογιστές είναι άχρηστοι. Το μόνο που κάνουν είναι να δίνουν απαντήσεις.

Albert Einstein:
Όσο οι νόμοι των μαθηματικών ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, δεν είναι σαφείς, και όσο σαφείς είναι, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Oscar Wilde:
Οι γυναίκες μας αγαπούν για τα ελαττώματα μας. Αν έχουμε ελαττώματα, θα μας συγχωρέσουν τα πάντα, ακόμα και την ευφυΐα μας.


Σοφοκλής:
Η πλάνη είναι κοινή σε όλους τους ανθρώπους, αλλά εκείνος είναι σοφός ο οποίος, όταν κάνει ένα λάθος, επανορθώνει το σφάλμα στο οποίο έπεσε και δε μένει με σταυρωμένα τα χέρια.

Μ. Μπρέχτ:
Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;

Simone De Beauvoir:
Αν ζήσεις αρκετό καιρό, θα καταλάβεις ότι όλες οι νίκες μετατρέπονται σε ήττες.
Μάρξ:
Αν δεν υπήρχε η τύχη ως κοινά αποδεχτή έννοια, η ιστορία θα ήταν μαγεία.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Ολα μου άρεσαν και όλα τα θέλω"
Καλημέρα Σοφία μου :)

Μενεξεδιά είπε...

Ποια είναι αυτή η Έφη; :)

Το καλύτερο κατ' εμέ είναι της Simone... αρχίζω να το ανακαλύπτω

Καλημέρα Σοφάκι :)

Σοφία είπε...

Κι εμένα μου αρέσουν Μάνια μου!
Καλημέρα ξανθιά θεά!

Σοφία είπε...

Η Σαρρή καλέ! Μηνήστε με...

Το ανακαλύπτεις, ε; Νωρίς είναι ακόμα!

Καλημέρα Μαλινάκι μου!

Ανώνυμος είπε...

:*:*:*::*:*
καλημερες Σοφακι μου γλυκο!
Υπέροχα ολα!!!
ειδικα αυτο για τον ποταμο και τα νερα του νομίζω οτι αν το εφαρμόζαμε θα ταν ολα πιο διαφορετικα!
σματςςςςςςςςςςς

Σοφία είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι μου!
Πολύ σοφό αυτό...
Μάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

...θα συμφωνήσω με Einstein..μιας και γνωρίζω τα πράγματα..εκ των έσω..κατά τα άλλα..τα λόγια μεγάλων ανθρώπων είναι αποκυήματα προσωπικών εμπειριών που ο καθένας μπορεί να τα δει διαφορετικά να εφαρμόζονται ή μη στη δική του ζωή...καλημέρα:)

Σοφία είπε...

Πως μπορείς να μην συμφωνήσεις με τον Einstein;
Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο φτωχικό μου Νανά!

manolito είπε...

Ψηφίζω Oscar Wilde. Ένας ευφυής, δημιουργικός, επιτυχημένος άντρας είναι... αυτός που θέλουν οι γυναίκες.
Μήπως δεν ισχύει; ;-)
Μάκια!

fvasileiou είπε...

Τι ωραία που μεγάλες αληθειες λέγονται με χιούμορ!
Καλησπέρα Σοφία!

apos είπε...

Δόνια Σοφία, σούπερ post! Μου άρεσε ιδιαίτερα αυτό που είπε η Σιμόν ντε Μποβουάρ.
(μέχρι να φτάσω κάτω-κάτω στα comments να δω Manolito kai fvas, νόμιζα ότι ήταν women only... xe xe)
Την καλησπέρα μου.

Σοφία είπε...

Τώρα εγώ πρέπει να σου απαντήσω;
;-)
Καλό βράδυ Manolito μου!

Σοφία είπε...

Πάντα χρειάζεται λιγάκι χιούμορ Φώτη μου!
Καλό βράδυ!

Σοφία είπε...

Ποτέ women only! Πάντα είναι ευπρόσδεκτοι οι άντρες!
Καλό βράδυ Apo μου!