Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Παίζω με τις λέξεις...

Χάθηκα λιγάκι! Λίγο η δουλειά που λόγο καιρού αρχίζει να παίρνει τα πάνω του, λίγο το τρελό τρέξιμο του τριημέρου που είχε ότι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους! Συναυλία, βόλτα για ψώνια (που μεταξύ μας ναυάγησε!), βόλτα για φαγητό και καφέ, την επάνοδο της νυμφευμένης πλέον αδερφής μετά του γαμπρού, έναν αγώνα που μας έφερε λιγάκι απογοήτευση, επισκέψεις και την βάφτιση του μικρού μου ανεψιού... Τι; Θέλετε κι άλλα; Μπα! Ήταν ήδη πολύ γεμάτο αυτό το τριήμερο!
Παρ' όλα αυτά δεν ξεχνάω την πρόσκληση της πολύ καλής μου φίλη, της Βιβής ή κατά blogόκοσμο πριγκιπέσσας να παίξω με τις λέξεις! Τι λένε οι κανόνες του παιχνιδιού; Πρέπει λέει να φτιάξω με τις λέξεις Σοφία, παρεούλα, πρόθεση και σουπιά ένα τετράστιχο! Και όποιος βιάστηκε να πει ότι εγώ το ξεκίνησα και επέλεξα το όνομα μου, είναι γελασμένος! Μάλιστα μπορώ να πω ότι λόγω ονόματος, με δυσκόλεψε αρκετά! Γι' αυτό ζήτησα την πολύτιμη βοήθεια της φίλης μου της Βασούλα, που είναι νηπιαγωγός και έχει συνηθίσει να σκαρώνει ποιηματάκια για τα μικρά της διαολάκια... Έκανα μόνο μια-δυο μικρές αλλαγές σε κάποιες λεξούλες, ελπίζω να με συγχωρέσει η Βασούλα...

Η Σοφία η μικρούλα
είναι καλή για παρεούλα
και όταν κάνει τη σουπιά
δεν έχει πρόθεση κακιά!

Έχει κανένας την διάθεση να παίξει; Μήπως έχει κάποιος έμπνευση; ΟΚ! Θα χώσω κάποιον για να πάει παρακάτω το παιχνιδάκι! Πρώτο απ' όλους λέω να χώσω τον κολλητό μου (που δεν του έχω ξαναστείλει παιχνιδάκι!) τον Μανώλη! Ας μην το αφήσω όμως σε ένα άτομο μόνο, ας παίξει και το Moukelaki που ξέρω ότι εμπνέεται εύκολα! Καλημέρα!!!

16 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

Τι σου είναι οι νηπιαγωγοι ;)

Καλημέρα Σοφάκι μου

Ανώνυμος είπε...

α! την κανει την σουπια!!!χαχα

Σοφία είπε...

Βοηθάνε πολύ Μαλινάκι μου!
Καλημέρα!!!

Σοφία είπε...

Ε!!! Καμιά φορά μόνο! Σπάνια!!!
Καλημέρα Γιώργο μου!

apos είπε...

Καλημέρα Δόνια Σοφία. Δεν μας είπες σε ποια συναυλία πήγες.
Ευχαριστώ που δεν με κάλεσες στο παιχνίδι, καθότι δεν έχω ποιητικό οίστρο...

Σοφία είπε...

Ούτε κι εγώ έχω ποιητικό οίστρο, γι' αυτό ζήτησα την βοήθεια της Βασούλας!
Όσο για την συναυλία, είναι αυτή που αναφέρω στο προηγούμενο μου post: Παπακωνσταντίνου, Μαχαιρίτσας, Ζουγανέλης, Σταρόβας! Πολύ καλοί όλοι τους!
Καλημέρα Apo μου!

Princess είπε...

Γιατι μου ρθε κατευθειαν στο μυαλο η εικονα: καθεσαι καταχαμα και μας λες το ποιηματάκι κοιτώντας μας αθώα με τις ματάρες σου και χαμογελώντας μας γλυκά την ωρα που λες "σουπια;". Πρεπει να φταιει η νηπιαγωγός που εβαλε το χεράκι της! φιλουνια Σοφακι μου!

fvasileiou είπε...

Είναι η δεύτερη φορά που μας δείχνεις το ταλέντο σου στην κατασκευή στιχακίων.

Καλησπέρα!!

manolito είπε...

Αν και δεν θυμάσαι... είναι η 2η προσκλησούλα που μου κάνεις! Αυτό το αναθεματισμένο το αλτσχαϊμερ... Όπως και να 'χει σ' ευχαριστώ και θα ανταποκριθώ λείαν συντόμως!
Καλό βράδυ γιαβρί μου...

Σοφία είπε...

Ωραία εικόνα μας έδωσες πριγκιπέσσα μου!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Τρελό ταλέντο θα έλεγα Φώτη μου!!! Να 'ναι καλά η Βασούλα!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Αφού το ξέρεις ότι υποφέρω από αλτσχαϊμερ... Τι το σχολιάζεις;
Μάκια Μανωλάκη μου!

Ανώνυμος είπε...

"Η Σοφία η μικρούλα
είναι καλή για παρεούλα
και όταν κάνει τη σουπιά
δεν έχει πρόθεση κακιά!"

Μουσιτσα ε μουσίτσα χαχαχαχα

moukelis είπε...

Σ'ευχαριστώ Σοφάκι για την πρόσκληση,θα ανταποκριθώ σύντομα!Ωραίο ποιηματάκι σουπιά! :@Ρ

Σοφία είπε...

Μουσίτσα, ε; Χαχαχα!
Καλημέρα Μάνια μου!

Σοφία είπε...

Θα περιμένω Μουκελάκι μου!
Καλημερούλες!