Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Κλείνω κι έρχομαι...

Κλείνω (το γραφείο!) κι έρχομαι, έρχομαι, φτάνω... Όχι με το πρώτο αεροπλάνο! Με το ΚΤΕΛ αυτή τη φορά... Θα ακολουθήσει ειδικό post-γκρίνιας! Πάντα είναι δραματικό το ταξίδι!!!
Ένας από τους δυο λόγους που επισκέπτομαι αυτό το Σαββατοκύριακο την πρωτεύουσα (τον άλλο δεν θα τον αποκαλύψω τώρα! Είναι κάτι που επιθυμώ τόοοοοσοοοοο πολύ, που δεν θέλω να το γκαντεμιάσω!!!) είναι το δεύτερο μου Ασμπέτα! Το Ασμπέτα του Σαββάτου λοιπόν είναι γεγονός (το πρώτο ήταν τον Απρίλιο και σας το είχα περιγράψει Ασμπέτα Νο1) και χαίρομαι πολύ γι' αυτό!!! Θα δω αρκετούς απ' αυτούς που γνώρισα την προηγούμενη φορά και επί πλέον θα γνωρίσω κάποιους νέους Ασμπετιανούς!


Να περάσουμε καλά!!!

Post μέσα σε post:
Η απόλυτη παρακμή...

Χθες το πρωί βγήκα για κάποιες δουλειές του γραφείου: τράπεζες, λογιστές και άλλα τέτοια καθημερινά. Επιστρέφοντας στο γραφείο ακούω να περνάει το αυτοκίνητο που κάνει διαφημίσεις! Ξέρετε τώρα! Πως στο "Παρά 5" γυρνούσε η Αγγέλα και διαφήμιζε το τσίρκο; Ένα τέτοιο πράγμα! Κατάλοιπο της επαρχίας από περασμένες δεκαετίες! Διαφήμιζε τον μοναδικό κινηματογράφο που έχει απομείνει σε μια πόλη 40.000 κατοίκων! Ο άθλιος και ελεεινός τύπος έχει μουσική στο τέρμα, την κόβει ενδιάμεσα και φωνάζει με περισσή μαεστρία και κόβοντας απότομα τις λέξεις:
«Από σήμερα Πέμπτη. Στον κινηματογράφο Αχίλλειο. Η μεγάλη ταινία: Ιντιάνα Τζόοοονεεεες. Σε πρώτη προβολή: Ιντιάνα Τζόοοονεεεες. Η μεγαλύτερη περιπέτεια: Ιντιάνα Τζόοοονεεεες.»
Και γω είμαι μόνη, γελάω μόνη και ο κόσμος με κοιτάει παράξενα! Μα τι να κάνω πέστε μου; Η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία των τελευταίων χρονών, η ταινία που μεγάλωσε γενιές, που μεταφράστηκε σε εκατοντάδες γλώσσες... Κι αυτός δεν ήξερε ότι το όνομα του είναι Τζόουνς;
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

22 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

Μια που θα 'ρθεις προς τα κάτω να ακούσεις και λίγο black-man χαχαχαχαχα :) Καλή κάθοδο μικρή :*

Ανώνυμος είπε...

καλως να ερθεις στα νοτια σοφακι:)
(μηπως δεις και καμια ταινια της προκοπης!χαχα)

Γκρινιάρης είπε...

Καλά να περάσεις!!!

Σοφία είπε...

Black-man? Θα μου πεις από κοντά!
Τα λέμε αύριο Μαλινάκι μου!
Μάκια!!!

Σοφία είπε...

Όχι άλλες ταινίες Γιώργο μου, δεν θα το αντέξω!
Να δούμε πότε θα δούμε κι εσένα!
;-)
Καλό Σουκου!

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ πολύ γκρινιάρη μου!
Καλό Σαββατοκύριακο!

apos είπε...

καλο σαββατοκύριακο, δόνια σοφία!
το ιντιάνα τζοοοονεες ειναι που αποδεικνύει την επιτυχία του ήρωα των παιδικών μας χρόνων...

moukelis είπε...

Καλό ταξίδι και καλά να περάσετε! :@)

manolito είπε...

Κάνε κάτι λοιπόοοον, να χάααασω το τρέεενο! Εντάξει! Καλύψαμε όλα τα μέσα μεταφοράς! Καλά να περάσεις γιαβρί μου...

mmexer είπε...

χαχαχαχαχα μου αρέσει το ποστ μέσα στο ποστ χαχαχαχα
να περάσεις τέλεια.....
και μην τα λες έτσι.. Πάνω που ετοιμάζομαι για την μεγάααλη επιστροφή:(

fvasileiou είπε...

Πάλι καλά θα περάσετε, πουλάκια μου!!!
Περιμενουμε λεπτομέρειες και φωτογραφίες από Δευτέρα...

Alexis B είπε...

Καλός μάς ήρθες, καλά να περάσεις.
Καλή εβδομάδα και βέβαια καλή μέρα

Ανώνυμος είπε...

Σοφακι μου καλο καλημερες!
Καλο ταξιδι της επιστροφης !!!
Ηταν πολυ ομορφα το Σαββατο!
Πιστευω να περασες κι εσυ καλα
και η αδερφη και ο γαμπρος σου !
Η sister Ολα τα λευτα πολυ ωραιος ανθρωπος!!!

Ανώνυμος είπε...

Ε τώρα σε γνώρισα λίγο καλύτερα :)
πολύ καλύτερα
πάρα πολύ καλύτερα...
μα την επόμενη φορά ακόμη καλύτερα :)
Η αδελφή σου είναι όμορφη και ψιτ...ομορφος ανθρωπος σαν και σένα
Καληνύχτα :)

Σοφία είπε...

Ο Τζόνες είναι όλα τα λεφτά Apo μου!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Να 'σαι καλά Μουκελάκι μου, ήταν πολύ καλά!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Το τρένο ας το χάσω, άλλο πράγμα μη χάσω!!!
;-)
Καλημέρα και σε σένα γιαβρί!

Σοφία είπε...

Μεγάλη επιστροφή ακούω! Περιμένουμε mmexerάκι μου...
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Ήταν όντως πολύ καλά Φώτη μου, αλλά δυστυχώς δεν έχω φωτογραφικά ντοκουμέντα!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ πολύ Αλέξη μου!
Καλημέρα!

Σοφία είπε...

Περάσαμε πολύ καλά Κατερινάκι μου, ελπίζω να το επαναλάβουμε σύντομα!
Φιλάκια!

Σοφία είπε...

Πολύ καλύτερα Μάνια μου, αφού καθόμασταν δίπλα-δίπλα και είχαμε την ευκαιρία να τα πούμε για τα καλά!
Καλημερίτσες!!!