Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

I am back...

Προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου! Το ξέρω ότι πάλι γκρινιάζω, αλλά δεν θα είναι για πολύ! Άλλωστε ποιος δεν θα γκρίνιαζε μετά από 8 ολόκληρες ώρες, σ' ένα στενό κάθισμα λεωφορείου; Η βροχή και η κίνηση (αχ! Αθάνατη πρωτεύουσα με τα ωραία σου!!!) έκανε ακόμα μεγαλύτερο το ταξίδι της επιστροφή... Ευτυχώς όμως το χαμόγελο (της crest!) που διαθέτω, ήταν καρφωμένο στην ταλαίπωρη φάτσα μου! Από την μια το γεγονός ότι είδα την αδερφή μου μετά από σχεδόν 1 μήνα, από την άλλη το Ασμπέτα (περάσαμε καλά!!!), από την τρίτη μεριά κάποιοι φίλοι που είδα μετά από καιρό και από την τέταρτη μεριά (σαν να το παράκανα!) ο κύριος λόγος που με έκανε να κατέβω Αθήνα! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...
Σάββατο στα μαγαζιά με την sister! Δεν μπορεί να καταλάβει ένας άντρας... Ωραίες στιγμές για μας, μέχρι τελικής πτώσεως!
Σάββατο βράδυ στο Olympico για το Ασμπέτα! Αυτή τη φορά μπόρεσα να μιλήσω και με άλλους, να γνωρίσω καλύτερα και τα υπόλοιπα παιδιά. Ειδικά την Μάνια και την πριγκιπέσσα, που την προηγούμενη φορά καθόμασταν μακριά και δεν είχα την ευκαιρία να μιλήσω μαζί τους αρκετά! Γνώρισα και ένα καινούργιο μέλος της Ασμπετοπαρέας, τον Άρη! Ο Άρης (όπως όλα τα παιδιά) είναι πολύ ευχάριστος στην παρέα και τρελό πειραχτήρι! Στην επιστροφή γελάσαμε πολύ παρέα με την Μαίρη και τον Δημήτρη και ενώ ξεκινήσαμε για το σπίτι, ο δρόμος μας έβγαλε για φαγητό... Μετά από το ποτό, χρειάζεται κάτι το στομάχι!
Η Κυριακή ήταν εξίσου γεμάτη, αφού είδαμε την Μαρία-μαγκάλι και τον Γιώργο-Ρουβά-Μαρτάκη, φάγαμε μαζί και κουνηθήκαμε για τα καλά! Ναι! Η γκαντέμο! Ήρθα παρέα με τον εγκέλαδο!!! Το βράδυ είδαμε και τον κουμπάρο! Αράξαμε στην μπαλκονάρα, είδαμε αγώνα (στο βουβό!), φάγαμε μακαρονάδες και χαζολογίσαμε!
Δευτέρα πρωί-πρωί άνοιξε το μάτι πριν από τους άλλους στο σπίτι! Όταν έχω άγχος ξυπνάω απ' τα αξημέρωτα!!! Με παρέλαβε η αδερφούλα (ούτε δέμα να 'μουν!) και με πήγε στην Αμερικάνικη Πρεσβεία! Μετά από μια ωρίτσα περίπου, μετά από μια πολύ απλή διαδικασία (τζάμπα με άγχωσαν!) είχε φύγει το άγχος και αντικαταστήθηκε από ένα πελώριο χαμόγελο!!! ΤΗΝ ΠΗΡΑ! Την visa και έχω την τιμή να αναφέρω ότι τον Αύγουστο στα μπω στο μεγάλο, σιδερένιο πουλί που θα με ταξιδέψει σ' άλλα μέρη, σ' άλλους τόπους, σ' άλλη ήπειρο!
New York I' m coming...!

16 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

Μόνο ευχαριστα νέα! Έτσι πάντα! Καλημέρα Σοφάκι μου :)

Ανώνυμος είπε...

Σούπερ!!! Tην πήρες, την πήρες...

Περιμένουμε λοιπόν να σε δούμε τον Aύγουστο λίγο πριν την αναχώρηση!

Ανώνυμος είπε...

΄Τελειαααααααααααααα!!!!
Καλα να περασεις κουκλιτσα μου!!!!
Στα ξενα!
Κι οπως πολυ σωστα ειπε κι η Ελενα θα περασεις πρωτα απο Αθηνα να μας αποχαιρετισεις χιχιχιχ για να σου παει γουρι!!!
Χαρηκαμε πολυ που σε ειδαμε και σενα και η αδερφουλα σου υπεροχη:D
Καλη ξεκουραση στα πατρια εδαφη σου!
και καλο μεσημερακι
σματςςςςςςςςςςς

fvasileiou είπε...

Μια χαρά πέρασες δηλαδή. Η ταλαιπωρία με τα λεωφορεία -από προσωπική πείρα το λέω- γρήγορα ξεχνιέται, αφήνοντας στην επιφάφεια τα υπόλοιπα. Που σε σένα είναι Όλα Καλά!!!

Princess είπε...

Ετσι, Σοφάκι μου, να ακουσει ο Αρης οτι δε μιλησαμε την άλλη φορά, που με εφαγε οτι μιλάω πολύ.. Μαζεμένα ταχα βρε, γιαυτο!
Αντε με το καλο, ταξιδιάρα ψυχή, να περάσεις υπέροχα!

manolito είπε...

Πάμε γι' άλλες πολιτείες προσωπικές... αν το θες...
Εγώ χωράω σφήνα στη βαλίτσα;!!! Χε,χε!
Καληνύχτα Σοφάκι...

moukelis είπε...

Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοο!Καλό ταξίδι Κουκουβάου,άρχισε τις ετοιμασίες!

mirela είπε...

Σοφάκι καλημέρα τι κάνεις όλο ταξιδάκια είσαι!Για που ετοιμάζεσαι και βγάζεις visa γιατί έχω χάσει επεισόδια.

Σοφία είπε...

Πολύ ευχάριστα Μαλινάκι μου!
;-)
Καλό απόγευμα!!!

Σοφία είπε...

Την πήρα Έλενα μου, την πήρα! Ελπίζω να τα πούμε μέχρι τότε!
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Κι εγώ πέρασα πολύ όμορφα Κατερινάκι μου! Δεν χανόμαστε! :-)
Φιλάκια!

Σοφία είπε...

Το έχω ήδη ξεχάσει Φώτη μου, αλλά λέω να κάνω κανα δίμηνο να ανέβω ξανά σε λεωφορείο!!!
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Δεν μιλάς πολύ, άσε τον Άρη να λέει! Την επόμενη φορά περισσότερα!!!
Καλό απόγευμα πριγκιπέσσα μου!

Σοφία είπε...

Που να σε βάλω καλέ 2 μέτρα άντρα μέσα σε μια βαλίτσα;
Φιλάκια Μανώλη μου!

Σοφία είπε...

Στο παρά τσακ είμαι να φτιάξω βαλίτσα Μουκελάκι μου!
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Ετοιμάζομαι για Νέα Υόρκη!
Καλό απόγευμα Μιρέλα μου!