Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Που είναι η θάλασσα;

Κι εκεί που λες: "Ναι! Θα κάνω επί τέλους το πρώτο μου μπάνιο!", όλα ανατρέπονται και χαιρετάς την θαλασσίτσα για ακόμα μια φορά από μακριά, βλέποντας την με το κιάλι! Είπαμε με την παρέα λοιπόν, την Κυριακή να ξυπνήσουμε μια νορμάλ ώρα και σε 1 ώρα και ένα τέταρτο να είμαστε στην πιο κοντινή παραλία! Όχι για πολύ μωρέ, για κανένα τετραωράκι μόνο, ίσα για να πούμε ότι κάναμε την βουτίτσα μου! Έλα μου όμως που δεν πρέπει να κανονίζεις χωρίς τον ξενοδόχο!!! Το Σάββατο το βράδυ... Ουπς! Μέγα λάθος! Την Κυριακή το πρωί, φύγαμε απ΄την δουλειά στις 5:30, αφού ο ήλιος ανέτειλε και τα κοκόρια είχαν πιάσει δουλειά! Που να βρεις κουράγιο να ξυπνήσεις στις 10 ή στις 11; Με τίποτε! Άρα άκυρο το μπανάκι, το πλατσούρισμα στην ακροθαλασσιά, τα πυργάκια στην άμμο!!! Και έχεις και τον κολλητό να σου λέει: "Ελάτε ρε για μπάνιο! Έχουμε πάρει κρέατα για ψήσιμο και το ούζο παγώνει στο ψυγείο!". Και όσο θυμάμαι ότι πριν τέσσερα χρόνια, ήμασταν μαζί στην Χαλκιδική, ψήσαμε τα κοψίδια μας, φάγαμε την μελιτζανοσαλάτα μας (πάντα!!!), το παγωτό μας και μετά είδαμε όλοι μαζί τον τελικό του Euro... Άτιμη κοινωνία!!!
Ευτυχώς την κάναμε για μια κοντινή πισίνα, έστω να λιαστούνε τα άσπρα (λέμε τώρα!!!) κορμιά μας! Μαγιουδάκι, πετσετούλα και βουρ για βουτιά! Ότι και να λέμε η πισίνα δεν συγκρίνεται με την θαλασσίτσα! Έτσι αντέξαμε βαριά ένα δίωρο και την κάναμε πίσω, για τα πάτρια εδάφη!
Ντουγρού για τσίπουρα και καλό μεζέ! Κι εκεί που όλα νομίζεις ότι σου πάνε κάπως, εκεί βρίσκεσαι δίπλα σε μια παρέα με κιθάρα και μπουζούκι και σου φτιάχνουν το κέφι! Παίζανε τα "δικά" μου, που λένε και οι φίλες μου! Τέλεια! Κι από κει για παγωτό μηχανής, με λιωμένη σοκολάτα... Κόλαση! Καλά μας πήγε η Κυριακή, ε; Άψογα! Την επόμενη ας ελπίσουμε ότι θα δούμε και αλμυρό νερό!

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΜΥΡΟ ΝΕΡΟ! ΠΡΩΤΑ Η ΠΑΡΕΑ:)

Σοφία είπε...

Η παρέα υπάρχει και είναι η καλύτερη! Αλλά έχω μια τεράστια λαχτάρα για θαλασσίτσα, γιατί οι καλοκαιρινές μου διακοπές θα είναι μακριά από Ελλάδα και θέλω να αναπληρώσω το κενό που θα δημιουργηθεί!
Καλησπέρα John boy!

Princess είπε...

Παιδι μου μην είσαι πλεονέχτρα, απαπα πια! Εχεις την καλή παρέα, έφαγες παγωτό μηχανίσιο (γιαμ γιαμ), ακουσες τις πενιές σου... μπορει να μην εχεις το σετάκι "λιγο κρασί, λίγο θάλασσα και ταγόρι μου", αλλα πάλι εχεις τα δυο τρίτα, δεν είναι και λίγο!

Σοφία είπε...

Όχι! Αχάριστη δεν είμαι! Είχα κρασί (τσίπουρο για την ακρίβεια!), λίγο Θάλασσα (λίγο από πισίνα δηλαδή!) και αντί για τ' αγόρι μου, τις φίλες μου! Καλά ήταν!!!
Έλα όποτε θέλεις και θα σε κεράσω εγώ το καλύτερο μηχανίσιο παγωτό! Έχεις ανοιχτή πρόσκληση...
Καλησπέρα πριγκιπέσσα μου!

manolito είπε...

Είδαμε κι αποείδαμε κι εμείς... παρατήσαμε τα κρέατα στην κατάψυξη και πήγαμε για ούζο στο μαγαζί που δουλεύει η Μπέμπα! Ούζο "Μίνι"(ελλείψει "Μαγεία"), κουτσομουρίτσες και καλαμάρι γεμιστό φτιαγμένα όλα από τα χεράκια της! Τί θα κάνεις την άλλη Κυριακή είπαμε;...

Σοφία είπε...

Ε! Αφού ήταν από τα χέρια της Μπέμπας, σίγουρα θα ήταν όλα τέλεια!
Έχουμε στοκ στην κατάψυξη; Ωραία! Για να δούμε πότε θα τα καταφέρουμε να τα ψήσουμε! Θέλω την θαλασσίτσα μας λέμε!
Μάκια!

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΦΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΥΧΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

Και γαμω τις κυριακες τη βρηκα εγω!!!!παντε τετοιες!!! Και την επομενη φορα χωρις ξενυχτι το προηγουμενο βραδυ!!!!
φιλι!

mirela είπε...

Καλημέρα Σοφία τι δουλειά ήταν αυτή μέχρι τις 5 και? όσο για το μπάνιο ακόμη το πρώτο? θα μου πεις και μεις που έχουμε δίπλα τη θάλασσα στο 4ο είμαστε.Δεν πειράζει έχουμε ακόμη καιρό.Άλλες χρονιές 4 μπάνια είχα όλο το καλοκαίρι οπότε καλά είναι.Όταν περνάς καλά με φίλους δεν έχει σημασία θάλασσα η πισίνα. Φιλιά!!

Μενεξεδιά είπε...

Καλή παρέα πάντα πάνω απο όλα :) Καλημέρα Σοφάκι μου

fvasileiou είπε...

Ευτυχώς πάντα κάτι γίνεται στο τέλος και διορθώνεται το πράγμα, αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση.

Τσίπουρα ε;
Ζηλεύω!!!

(Αν είναι χωρίς γλυκάνισο, φυσικά)

apos είπε...

Εντάξει, πάντως, δεν ήταν και τόσο χάλια τα πράγματα. Και την πισίνα στη φωτό δεν την είδα πολύ χάλια.
άντε κουράγιο! και εγώ δύο μπάνια έχω κάνει..

Σοφία είπε...

Να 'σαι καλά Μαιρούλα μου!
Φιλιά!

Σοφία είπε...

Δεν ξεκίνησε έτσι ακριβώς, αλλά ευτυχώς εξελίχθηκε!!!
Καλησπέρα ψιθυράκι μου!

Σοφία είπε...

Σίγουρα Μιρέλα μου, το βασικό είναι η παρέα και από αυτό πάω καλά!!! Να δούμε όμως πότε θα καταφέρουμε να δούμε θάλασσα;
Καλησπέρα!

Σοφία είπε...

Έτσι Μαλίνα μου, καλή παρέα και ας είναι και στην κόλαση!
Φιλάκια!

Σοφία είπε...

Και καλή διάθεση υπάρχει και καλή παρέα και τσίπουρα Φώτη μου! Πάντα στον τόπο μου με γλυκάνισο όμως! Γιατί σε χαλάει; Κερνάμε!!!
Καλό σου απόγευμα!

Σοφία είπε...

Όχι, μια χαρά ήταν η πισίνα, αλλά η θάλασσα έχει άλλη αίγλη! Σου το λέει αυτό κάποια που έχει πώρωση με την θάλασσα, την θεωρεί το φυσικό της περιβάλλον!!! Ευτυχώς που δεν έχω πολύ μεγάλη ανάγκη από χρωματάκι, όπως κι εσύ...
Καλησπέρα Apo μου!

Αννα είπε...

Ευχομαι ολα να πανε καλα την επομενη φορα και να κανεις μπανακι θαλασσινο συντομα...