Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Ας περάσει αυτή η μέρα...

Είναι μια από αυτές τις μέρες, που δεν ξέρεις τι να πεις και ακόμα περισσότερο σε ποιον να το πεις! Είναι μια από αυτές τις μέρες που δεν ξέρεις τι θέλεις, ή μάλλον δεν μπορείς με τίποτε να έχεις αυτό που θέλεις! Είναι μια από αυτές τις μέρες που ξεκινάει "κάπως" και παρακαλάς να μην κρατήσει πολύ, να τελειώσει γρήγορα, να εξαφανιστεί... Ελπίζω ότι το Σαββατοκύριακο που έρχεται, θα έχει άλλη όψη! Εν πάση περιπτώσει, ελπίζω απλά να έχει κάποια όψη!
Το Σάββατο είναι η πρώτη μου μέρα στην καινούργια δουλειά! Όχι δεν έχω χάσει την δουλειά μου, είναι κάτι συμπληρωματικό για δυο μήνες μόνο! Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία ντε!!!
Ας πάμε στο Σαββατοκύριακο μ' ένα τραγούδι που αγαπώ!

Αχ και να σ' είχα εδώ

Στίχοι: Γιώργος Μίχας
Μουσική: Γιώργος Μίχας
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου & Ζωή Παπαδοπούλου ( Ντουέτο )

Αστέρι μου σβησμένο
γκρίζο μου δειλινό
κομμάτι μου χαμένο
αχ και να σ' είχα εδώ

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να 'ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ' αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

Ρόδο μου μαραμένο
σκοτάδι μου γλυκό
τραγούδι μου θλιμμένο
πεθαίνω να σε δω

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να 'ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ' αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

Ζωή μου καραμπόλα
μπαλκόνι στο κενό
μάταια που 'ναι όλα
αφού δεν είσαι εδώ

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να 'ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ' αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

Για να σου δώσω πίσω
αυτά που σου χρωστάω
να' ξερες πως μου λείπεις
και πόσο σ' αγαπάω

Αχ και να σ' είχα εδώ...

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλή επιτυχία..σε ότι ξεκινάς με χαμόγελο..το άγχος πάντα γίνεται επικοιδομητικό! όλα θα πάνε καλά..καλημέρα!:)

Σοφία είπε...

Το καλό με μένα είναι ότι όσο άγχος και να 'χω, δεν χάνω με τίποτε το χαμόγελο μου!
Καλημέρα Νανά μου και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

Ανώνυμος είπε...

καλή επιτυχία ντε

:)

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ Θανούλη μου!

;-)

moukelis είπε...

Καλή αρχή Κουκουβάου στη νέα δουλειά!Όλα θα πάνε καλά,μην αγχώνεσαι!Περιμένουμε εντυπωσεις!

fvasileiou είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Και, μην ανησυχείς, το ΣουΚου δεν θα έχει απλώς όψη, αλλά θα έχει όμορφο πρόσωπο. Το λέει (δείχνει) και το τραγούδι...

apos είπε...

que hayas suerte,doña Sofia!!!
Με το καλό αύριο. Σκέψου ότι και εγώ δουλεύω, οπότε οι αγωνιστική και bloggerιστική μου σκέψη θα σε συνοδεύει.
Απίστευτο τραγούδι, μου αρέσει πάρα πολύ.

(αυτό στα ισπανικά σημαίνει καλή επιτυχία, είμαι βέβαιος ότι το κατάλαβες)

Ανώνυμος είπε...

Ωωωωωω και δευτερη δουλεια!!!! αθξανομαστε και πληθυνομαστε οι διπλως εργαζομενοι!! καλη επιτυχια!!
και καλη αρχη εννοειται!

manolito είπε...

Καλά βρε πώς κάνεις έτσι; Είπαμε θα έρθω! :-)))
Καλή αρχή βρε! Αν και το 'χεις πιστεύω. Δεν χρειάζεσαι δοκιμαστικά εσύ κοπέλα μου! Ετοίμασε σφηνάκι Jager... έρχομαι!
Μάκια...

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ πολύ Μουκελάκι μου για τις ευχές σου! Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και τώρα είμαι πιο χαλαρή!
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Χαίρομαι να μιλάω με αισιόδοξους ανθρώπους... Ευχαριστώ πολύ Φώτη μου για τις ευχές σου!
Την καλησπέρα μου!

Σοφία είπε...

Τα ισπανικά μου είναι φτωχά Apo μου! Η ευχή σου όμως υπέροχη και στις δυο γλώσσες!
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Κι εσύ το παίζεις σε διπλό ταμπλό ψιθυράκι μου; Εγώ ευτυχώς θα το κάνω για λίγο μόνο! ;-)
Καλό απόγευμα!

Σοφία είπε...

Πόσο με ξέρεις... Έτοιμα τα σφηνάκια ντε! Για σένα όμως, εγώ είμαι σε απεξάρτηση!!!
Μάκια Μανολίτο μου!

Alexis B είπε...

Καλή επιτυχεία σε ότι καινούριο ξεκινάς
Καλή μέρα

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ πολύ Αλέξη μου!
Καλημέρα!