Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Καινούργια σελίδα...

Ένα τραγούδι που το έχω ακούσει αρκετές φορές... Το άκουσα πάλι σήμερα στο ραδιόφωνο, έδωσα βάση και είδα ότι έχει πολύ όμορφους στίχους! Δεν ήξερα ότι το έχει γράψει (στίχους) ο Χάρις Ρώμας! Κι επειδή νιώθω κάπως έτσι, ότι έχω γυρίσει σελίδα, λέω να το αφιερώσω σ' αυτόν που έβαλε λιγάκι "το χεράκι" του για να γίνει αυτό!!!

Στίχοι: Χάρης Ρώμας
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής
Πρώτη εκτέλεση: Λένα Αλκαίου

Εκεί που έγειρα και κάθισα στο χώμα
κι είπα δεν έχει ούτε μπρος ούτε και πίσω
εκεί που έπαψα να αισθάνομαι το σώμα
κι έγινε αδιάφορο το πού και πώς θα ζήσω
είδα ψυχή μου τη ψυχή μου να σηκώνεται
είδα το χέρι σου στο χέρι μου ν΄απλώνεται
εκεί που έπαψα να ψάχνω για ελπίδα
ήρθες και γύρισες αγάπη μου σελίδα

Εκεί που όλα είχαν χαθεί
είσαι για μένα η στροφή
είσαι η αφή είσαι το χάδι
που το δέρμα μου ζητούσε
Μεσ΄της ψυχής μου τη βροχή
ήρθες απρόσμενη ευχή
είσαι η αρχή είσαι το άλφα
που η ζωή μου απαιτούσε
Εκεί που όλα είχαν χαθεί

Εκεί που νόμιζα πως μπήκε η τελεία
κι ήμουνα έτοιμη την πένα να αφήσω
εκεί που χάθηκε η πίστη στη φιλία
κι έγινε αδιάφορο τον ήλιο ν΄αντικρίσω
είδα ψυχή μου τη ψυχή μου να σηκώνεται
είδα το χέρι σου στο χέρι μου ν΄απλώνεται
εκεί που έπαψα να ψάχνω για ελπίδα
ήρθες και γύρισες αγάπη μου σελίδα

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..όταν γυρίζουμε σελίδα..καμιά φορά το χαρτί είναι σκληρό μαζί μας..και μας γρατζουνά..ή μας ματώνει..όμως...επιβάλλεται να πάρουμε το ρίσκο...εκπληκτικό τραγούδι..καληνύχτα:)

Σοφία είπε...

Ευτυχώς δεν είναι όλα τα χαρτιά ίδια! Κάποια γυρίζουν με μεγαλύτερη άνεση από άλλα και σου δείχνουν αυτό που υπάρχει παρακάτω...
Καλό βράδυ Νανά!

fvasileiou είπε...

Ναι, ναι, ανάλαφρα κι απαλά να γυρίζουν οι σελίδες στις ζωές μας.

Καλό τριήμερο!

Σοφία είπε...

Είναι όμορφα να αλλάζουμε σελίδα...

Καλημέρα Φώτη μου, ελπίζω να 'χες ένα όμορφο τριήμερο!